Favoritele Lunii August


Vara a trecut, concediul a trecut și mai repede iar toamna este din ce în ce mai înverșunată. Singurul lucru care mă consolează este ziua în care voi împlini 23 de ani și care este atât de aproape.

În luna August și din lipsa de timp și răbdare, am folosit doar produse de îngrijire și machiaj de bază . De asemnea, oboseala și lipsa de inspirație mă determină să trec directla subiect.


- Corectotul 2 în 1 de la Bioderma Sebium - am vorbit despre el aici și am folosit numai crema verde din capac.
- Crema Effaclar Duo de la La Roche Posay : ineficientă pentru mulți dar utilă în cazul meu . Marea majoritate a imperfecțiunilor au dispărut, dar să nu vă gândiți că asta s-a intâmplat în câteva săptămâni ci în urma unei utilizări zilnice de mai bine de 10 luni .
- Loțiunea de corp cu particule strălucitoare de la Dove -perfectă pe timpul verii, dar și acum pe pielea ușor bronzată .
- Photoderm Max SPF 50+ de la Bioderma - extrem de eficientă, se absoarbe imediat, nu lasă o peliculă albă evidentă, ci doar conferă o strălucire discretă .
- Ojă Rimmel London
- Parfumul Lovely de la Bourjois - deși miroase ca un buchet de trandafiri, persistă atât de puțin .
- Rimelul Volume Build de la Oriflame - cel mai bun încercat de mine până acum .
- Fardul de obraz Warm Kiss de la Mineral Hygienics
- Fondul de ten in nuanta Medium Light de la Mineral Hygienics
- Iluminatorul pentru corp si față de la Sleek

Comentarii