Favoritele Lunii Octombrie

Fiindcă tocmai astăzi am găsit puțin timp să postez despre favoritele lunii trecute, asta voi și face până nu mă trezesc că e 1 Decembrie și iar rămân codașă.

Pentru mine Octombrie a însemnat în primul rând relaxare și încărcarea bateriilor ( care acum deja s-au consumat ), dar mai ales semnul că se apropie Crăciunul ( sunt înnebunită după această sărbătoare ).

Fiindcă lipsa de inspirație se află momentan într-o fază cronică, vă las cu produsele preferate din luna precedentă :


- Avene Cleanance Gel ( Soapless Cleanser ) - review AICI .
- Spumă demachiantă și exfoliantă Yves Rocher - o folosesc de maxim 2 ori pe săptămână ; 
- Gel de duș cremă Jardins du monde Nucă de Macadamia - din punctul meu de vedere, aromă este identitică cu a napolitanelor du vanilie...yummy !
- Loțiune de corp I Love... Raspberry & Blackberry - aromă delicioasă, textură ușoară și cremoasă, parfum ce persistă pentru o perioadă îndelungată pe piele ;
- Gel de duș cremă Fructe roșii - este evident că am o obsesie pentru gelurile de duș de la Yves Rocher, dar una justificată de aromele gurmande .
- Loțiune micelară de la Bioderma -  cred că este evident de ce am inclus acest produs la favoritele lunii Octombrie . De fapt, o folosesc încă din Aprilie și nu mă mai satur.
- Serum pentru stimularea creșterii părului de la Sabio - conține atât de multe uleiuri esențiale pentru un scalp sănătos încât își merită fiecare bănuț .
- Ulei de cocos virgin de la Sabio - am vorbit puțin despre el și AICI.
- Mascara Master Curl de la Oriflame - până acum am folosit Volume Builder, dar acesta este cu mult mai eficient și mai potrivit pentru mine.
- BB Cream Bioderma - cred că iubesc toate produsele Bioderma . Pe acesta l-am câștigat în cadrul unui concurs organizat de ei și l-am inclus ca și produs ce înlocuiesște perfect fondul de ten Lumi Magique .
Dacă aveți ceva de zis, nu ezitați să vă exprimați părerea !

Comentarii