Reviste glossy Noiembrie : Marie Claire

Se pare că pentru unii furatul mărunțișurilor se transformă încetul cu încetul în hobby sau sport național. Vorbesc despre revistele cu diverse cadouri care rămân, evident, fără cadouri. Nu este prima dată când merg într-un magazin, vreau să cumpăr o revistă, iar la raion multe dintre ele au fost deja desigilate, mototolite și lăsate fără surprizele din interior.

Astăzi am avut neplăcuta surpriză de a cumpăra revista Marie Claire și de a constata că mostra parfumului My red by Demi Moore de la Oriflame nu se mai afla la locul ei, doar ambalajul . Ei bine, nu m-am întors să schimb revista fiindcă parfumul nu îmi place, dar gestul în sine este lipsit de orice urmă de bun simț.

Revenind la sentimente mai bune, m-am bucurat totuți de lipgloss-ul Giordani Gold de la Oriflame care, surprinzător, chiar îmi place . Revista a costat 12.99 Lei și nu a mai avut niciun alt cadou sau poate au fost și acelea furate.
În afară de Marie Claire mai avem urmatoarele reviste cu conținut interesant :
- revista JOY conține un parfum C-THRU la alegere dintre 5 variante: Blooming, Charming, Black Diamond, Pearl Garden, Golden Touch ;
- revista FEMEIA un unt de corp aromat Thai Spa, la alegere dintre 3 variante: castravete și pepene galben, unt de Shea sau avocado și ulei de măsline ;
- revista BEAU MONDE accesorii la alegere: geantă, eșarfă, mănuși, portofel, etui cu accesorii pentru manichiură etc. ;
- revista  UNICA cu perie pentru păr, mini-produs Mario Bădescu și multe alte mostre.

Comentarii