Descopera bucuria de a darui pe Borealy.ro


Oare de ce iubim atat de mult Craciunul ?
La aceasta intrebare eu am doua raspunsuri simple si general valabile din punctul meu de vedere : pentru bucuria pricinuita de sarbatoarea crestina a nasterii Domnului si pentru zambetele si fericirea celor dragi atunci cand descopera sub brad atentia si dragostea celor apropiati lor infasurate in pachetele colorate mai mici sau mai mari. Si pentru ca semnificatia primului raspuns o stim cu totii, sa trecem la importanta celui de-al doilea,care ii aduce in prim plan pe cei pe care ii iubim si pentru a caror fericire suntem dispusi sa facem mici sacrificii financiare pentru ca ziua de Craciun sa fie una cu adevarat magica.

Personal, gasesc aceasta frenezie a cumparaturilor dinainte de sarbatori ca fiind destul de obositoare, uneori dezamagitoare atunci cand nu gasesti cadoul potrivit si totusi placuta atunci cand te gandesti ca faci un dar din inima. Anul acesta, mi-am propus totusi sa evit agmoleratia din magazine si sa imi salvez o parte din timpul liber, oricum limitat, accesand diferite site-uri de cumpataruri online care livreaza la domiciliu si accepta plata ramburs, astfel incat macar 80% din totalul cadourilor sa fie deja pregatite si gata de  fi despachetate spre a oferi incantare si veselie .

Pe magazinul Borealy.ro am gasit o gama variata si impresionanta de idei de cadouri si anume de la bijuterii delicate pentru femei pretentioase, pana la seturi elegante pentru barbati rafinati. Va prezint in continuare si catev sugestii interesante de pe Borealy.ro pentru cea mai buna prietena, pentru acel barbat important din viata fiecareia si pentru o persoana draga din familie.

♥ Pentru cea mai buna prietena : "Cadou Winter Lady"
Un cadou feminim si inspirat in acelasi timp ce cuprinde o esafa cu doua fete, in doua nuante de mov lila, eleganta si calduroasa impreuna cu o pereche adorabila de manusi imblanite pe interior cu o fundita delicata aplicata.

♥ Pentru un barbat special : "Elegant Gentleman"
Cadoul perfect pentru un barbat rafinat ce cuprinde :
- Un portofel negru din piele ecologica
- Un papion by Graze Filipeti
- O esarfa by Graze Filipeti
- O sticla de vin rosu sec Richaumont Bordeaux 

♥ Pentru o persoana draga din familie ( pentru mama ) : "Diamond Halo One & Two cercei"
O pereche de cercei incntatoare, cadoul ideal pentru orice femeie, in cazul meu pentru cea mai speciala dintre ele si anume mama. Un dar cu care este imposibil sa dai gres.

Tot navigand pe site-ul Borealy.ro am descoperit ceva ce imi doresc in acest moment mai mult decat orice, o dorinta de suflet pe care mi-am pus-o acum ceva timp si care sper sa se indeplineasca nu neaparat acum in preajma sarbatorilos, cat oricand in cursul anului viitor. Da, vorbesc de un inel de logodna superb pe care l-am descoperit pe site si pe care il gasesc perfect pentru un moment special si unic  .

Desi v-am oferit doar o mica parte dintre cadourile pe care le puteti gasi pe Borealy.ro, va invit cu drag sa vizitati site-ul si sa descoperiti bijuterii de vis, parfumuri si cosmetice de lux, cadouri pentru EL etc. si toate vin ambalate intr-o cutie de cadouri speciala, impreuna cu o felicitare personalizata si multe ganduri bune din partea echipei Borealy.

Comentarii