April Wishes [ #1 ]

 Alaturi de primele raze primavaratice ale soarelui, va astern si eu cateva dintre dorintele pe care sper sa le in deplinesc in luna lui Aprilie.

1. In Martie am incercat pentru prima data produsele Paulas's Choice si fiindca m-au cucerit iremediabil, am decis sa adaug in wishlist si lotiunea 2% BHA. Cum AHA exfoliaza la suprafata si este destinat cu preponderenta tenului afectat de soare ( cazul meu ) si de asemenea, fiindca am si ceva cosuri sub piele de care nu mai scap trebuia sa apelez la 'artileria grea'  .

2. Am tot citit pe paulaschoice.ro si pe diferite alte site-uri de beneficiile unui bun toner, prin urmare intentionez in mod serios sa imi achizitionez si eu unul si nu am de gand sa ma abat din drum. Vreau toner-ul Skin Recovery by Paulas's Choice .

3. Fiindca imi doresc de mult timp o pereche de wedges si fiindca tot a venit primavara, am zarit aceasta pereche in magazinul Bershka si urmeaza ca imediat dupa salariu sa dau o fuga sa ii iau.

4. Iubesc florile si ador lalelele !

Care sunt dorintele voastre in luna lui Aprilie ?

Comentarii