[ Monthly Favorites ] : Martie 2014

Timpul limitat si oboseala mi-au tot inhibat dorinta de a scrie si de a reveni cu idei noi pe acest blog. Seara, cand ajung acasa, singurele mele dorinte se rezuma la odihna si liniste sau la cateva momente de bucurie alaturi de prieteni. Si totusi, astazi, mi-am facut curaj si am inceput sa imi astern cuvinte si idei pentru viitorul acestei pagini personale. Fiindca este inceputul unei noi luni, am vrut sa incep prin a va prezenta succint "vedetele" lunii Martie, impartite pe categorii.

Ingrijirea tenului :
- Apa micelara Garnier este un produs eficient la un raport calitate-pret foarte bun, dar parca tot mai mult imi place Sensibio H2O de la Bioderma. Ramane de vazut pe viitor cine va "supravietui";
- Skin Perfecting 8% AHA Gel - Dupa multe luni de research constant atat pe blogul Corinei cat si pe cel al Georgianei, m-am decis asupra exfoliantului cu 8% acid glicolic de la Paula's Choice . Poate o sa vi se para absurd, dar am observat rezultate din prima saptamana si acum, dupa o luna am decis sa imi achizitionez si un BHA ( ramane de vazut care dintre ele ) ;
- Resist Barrier Repair Moisturizer cu Retinol -Am luat aceasta crema o data cu exfoliantul. Intr-adevar are o textura incantatoare, se absoarbe imediat si lasa tenul catifelat, insa este prea devreme sa ma pronunt asupra efectelor;
- Hydrabio Serum Bioderma - Aplic acest ser dimineata dupa curatare si Resist Barrier Repair si se absoarbe la fel de rapid si hidrateaza aproape la fel de bine ca precedentul ;
- Crema anti-roseata Bioderma AR - Aceasta a fost crema mea salvatoare dupa ce in prima saptamana de la utilizarea AHA-ului m-am trezit cu o descuamare de toata frumusetea .

Machiaj :
Fond de ten Toleriante Teint La Roche Posay - Initial foloseam Ideal Flawless de la Avon, insa cum am inceput aplicarea AHA-ului s tenul meu a luat-o putin razna, am inceput sa aplic Toleriane si m-am indragostit iremediabil . Poate o sa va vorbesc despre el intr-o postare ulterioara ;
- Fond de ten Ideal Flawless Avon - Inainte de a incepe utilizarea exfoliantului foloseam zilnic acest fond de ten . Intr-adevar are tendinta de a evidentia zonele uscate si tocmai de aceea am renuntat pentru moment la el ;
- Pensula Sigma ;
- Oriflame Master Curl - il prefer multor altor rimeluri pe care le-am avut si care nu si-au meritat nici 1/3 din suma data ;
- Kit-ul pentru sprancene este un alt produs de la Oriflame care merita pana la ultimul banut .

 Ingrijirea corpului :
In cazul acestor 3 iubiri o sa vorbesc la general fiindca am dezvoltat o adevarata obsesie pentru mirosul specific produselor Nivea. Daca ar exista un parfum cu aceasta aroma l-as cumpara cu ochii inchisi !
Am Nivea Creme in geanta ( o aplic pe maini si corp ), lotiunea de utlizat in timpul dusului ( Nivea In-Shower Body Lotion ) pentru momentele in care nu mai am timp sa aplic lotiunea hidratanta tot de la Nivea. Le iubesc si intentionez sa imi iau si gelul de dus la gramaj maxim de 750 ml .

Voi ce ati folosit cu drag in luna Martie ?
 

Comentarii