In & Out [ #1 ]

Este prima postare de acest gen, dar nu şi ultima, inpirată fiind de formatul abordat de Jully de la Sihaya's World. Ideea cred că o ştiţi deja. În partea de sus avem produsele nou intrate în rutina personală de îngrijire, iar în partea de jos regăsim produsele "excluse" din varii motive pe care vi le voi menţiona ulterior.

Să înceapă distracţia!


IN: L'Oreal Lumi Magique nu reprezintă o noutate pentru mine, însă fiindcă ador finish-ul dewy şi fiindcă iarna tenul meu tinde spre uscat am revenit la acest fdt. Mai mult decât atât, am avut norocul de a îl găsi la reducere de Black Friday cu doar 43 de lei.
OUT: În ciuda faptului că îsi face treaba ca niciunul altul şi rezistă pe durata întregii zile, fără retuşuri, am vrut să încerc şi altceva. Dacă sunteţi în căutare unui fond de ten cu acoperire medie spre mare, rezistent la transfer şi care nu se "agaţă" de zonele uscate alte pielii, vă recomand cu drag L'Oreal Infallible.

IN: Blush Brush Real Techniques ţine locul cu succes celei de la Elf, de fapt nici nu se compară. Se spală foarte uşor, este superioară calitativ, o poţi aşeza frumos pe orice suprafaţă dreaptă datorită mânerului practiv şi o folosesc inclusiv la aplicarea pudrei pulbere.
OUT: Pensula Elf este momentan în reparaţii datorită mânerului care s-a desprins. Din comoditate, nici până astăzi nu am cumpărat lipici. Are peri moi şi este deasă, însă şi-a pierdut forma.

IN: Loţiunea micelară Garnier a mai fost prezentă printre produsele mele preferate, doar că sunt atât de multe variante pe piaţă încât am încercat şi altceva. Deşi cea de la Bioderma este preferata mea, aceasta se apropie cel mai mult de ea şi are şi un avantaj puternic, un raport calitate-preţ excelent. Eu am dat 17 lei pe 500 de ml. 
OUT: Vă ziceam mai devreme că am încercat mai multe variante de loţiuni micelare şi asta am şi făcut. Problema este că la cea de la Ivatherm am renunţat repede fiindcă o găsesc foarte parfumată şi lasă în urmă senzaţia aceea enervantă de piele lipicioasă. Deşi mai am aproximativ jumătate din sticluţa aceea de 100 de ml primită la revista Unica, am pus-o deoparte şi o folosesc doar în cazul în care rămân fără alte variante.

IN: Loţiunea regenerantă cu petroleum de la Gerovital Plant este arhilaudată peste tot. Nu este prima dată când o folosesc, dar niciodată nu am putut ţine un tratament ca la carte. De data aceasta mă ţin de treabă şi revin cu impresii.
OUT: Singurul motiv pentru care am renunţat pentru moment la serumul pentru creşterea părului de la Sabio este cel că s-a terminat şi că îmi păstrez economiile pentru cadourle de Crăciun. Cu prima ocazie, nu voi ezita să îl recumpăr.

IN: Deodorantul Bourjois în varianta "Fleur de cerisier" îmi aminteşte de primăvară şi are un miros atât de pregnant încât de cele mai multe ori renunţ la parfum.
OUT: Deodorantul roll-on Dove a rezistat cu stoicism câteva luni bune ( alternat şi cu varianta spray din aceeaşi gamă ), dar sunt atât de multe variante pe piaţă încât nu cred că voi mai reveni la această variantă cu rodie şi lămâiţă.

Acestea fiind spuse, aştept cu drag şi impresiile voastre.

Comentarii