Oferta DM din Ianuarie 2015

Nu pot începe decât prin a menționa faptul că, în sfârșit, după fix un an, am parte de 5 zile de relaxare. De fapt, vor fi doar 2 zile la Brașov, dar de mai bine de 2 ani încoace a sta acasă a devenit un fel de lux. Prin urmare, nu mă deranjează să mă așez liniștită la un film sau în fața laptopului, cu un teanc de reviste în brațe sau un pahar mare de suc de portocale.

Revenind la ce mi-am propus de fapt să vă arăt în cadrul acestei postări, cu regret vă anunț că cei de la DM pare că s-au zgârcit luna aceasta și au tipărit un catalog de 4 pagini, cu câteva oferte de luat în considerare, în rest ceață. Cu greu am ales 4 oferte, atractive zic eu, pe care vi le arăt în continuare.

Ca de obicei, catalogul întreg îl puteți vedea AICI.
Ofertele sunt valabile până la 10.02.2015.

Comentarii