[ Shopping ]: Noutati cosmetice si de ingrijire personala


Nu mai suport capriciile vremii, vreau primăvară! Astăzi am fost pe punctul de a degera la 10 m de scara blocului. Colac peste pupăză, se mai anunță și cod portocaliu de vreme imposibil de suportat. Soluția? O ceașcă de ceai cald, un halat călduros, șosete pufoase și laptopul în brațe.

Din fericire, acest tip de vreme mohorâtă îmi trezește pofta de lectură și scris. Am foarte multe postări în draft și îmi propun în maxim 2 săptâmăni ca toate să vadă lumina zilei.

De noutățile ce vi le voi prezenta sunt extrem de încântată, mai ales că pe unele dintre ele le am în wishlist din 2014 și cu chiu, cu vai am reușit ca în Ianuarie să mi le achiziționez.


Îngrijirea și curățarea tenului

- Cele 3 produse Paula's Choice le-am luat prin intermediul Epuricăi și sunt exact cele de care vă povesteam mai devreme că au avut nevoie de un efort financiar consistent. Exfoliantul cu 2% BHA l-am achiziționat în urma încercării și a variantei lichide și din dorința de a încerca ceva hidratant și exfoliant în același timp ( tenul meu este acum suficient de curat cât să testez ceva mai puțin agresiv ). Pentru Clear Skin Hydrator îi mulțumesc Georgianei, iar cele 2 mostre de Resist Weekly Resurfacing  cu 10% AHA le-am luat din pură curiozitate ( tenul meu este deja obișnuit cu 8% AHA ).  Totalul a fost de 228 de lei ( 25% reducere + transport gratuit ) și sper să merite investiția.


- Despre loțiunea micelară de la Garnier nu am multe de spus, fiindcă nu este nici prima și nici ultima dată când o folosesc. Cât despre crema Moisture Match tot de la Garnier, pentru ten sensibil nu am decât cuvine de laudă. Deși lista de ingrediente nu este una impresionantă, este foarte bine tolerată și lasă pielea extrem de fină, perfectă pentru aplicarea fondului de ten. Bilanțul este de 24 de lei, 16 lei pentru loțiunea micelară, respectiv 8 lei ( super reducere la Auchan ) pentru crema Moisture Match.


Îngrijirea corpului și a părului

- Masca Dove este o altă captură la reducere de care sunt foarte mulțumită ( 8 lei ), la fel și de loțiunea de corp de la Dove Purely Pampering cu lapte de cocos și extract de iasomie pe care am găsit-o la fabulosul preț de 7 lei. Și ca să vă conving să mergeți în Auchan, deodorantul Lady a fost doar 4 lei. Nu cred că este necesar să vă mai spun că aveau și alte zeci de reduceri.


Machiaj

- Ultima achiziție este un fond de ten Perfect Match de la L'Oreal, pe care nu l-am văzut prin țară dar care mi se potrivește ca o mânușă atât nuanța, cât și textura lichida și gradul mediu de acoperire. Preț: 40 Lei. 


* Mulțumesc Sihaya și Georgiana pentru postările despre produsele Paula's Choice, pe care le-am studiat săptămâni la rând.
* Mulțumesc Epurica pentru amabilitate și promptitudine.


Comentarii