Reviste glossy Martie 2015: Unica

Nu pot începe prima postare din luna Martie decât prin a vă dori o primavară, frumoasă, însorită și plină de realizări pe toate planurile! Fiindcă am avut parte de un Februarie obositor și nu tocmai plăcut, sper și eu într-un început de primăvară liniștit și cald. M-am săturat de paltoane și geci, să vină vremea tricourilor și a jachetelor de piele!


Vă povesteam chiar în postarea anetrioară de minunatele cadouri ce ne-au fost pregătite de revistele glossy cu ocazia lunii în care sărbătorim femeia. Mă gândesc serios la o postare specială în care să vi le prezint pe toate cele ce merită cumpărate. Până atunci, vă prezint revista Unica de Martie, minunatul său cadou și insert-urile sale.

Trebuie să încep cu pandantivul inimioară cu Cristal Swarowski, pe care îl port zilnic de la achiziționare și care mi se pare extrem de fin, delicat, de un roz ce mă poartă cu gândul la o boamboană cu aromă de căpșuni. Mostra parfumului Fan di Fendi a ajuns în posesia fratelui meu, în privința celorlalte 3 mostre sunt deci să să le încerc pe toate, în special pe cele de la Nivea Cellular Anti Age ( cremă de zi + cremă de noapte + cremă de ochi ).


În concluzie, revista Unica din luna Martie include:
- un pandantiv cu Cristal Swarowski;
- mostră sticluță parfum Fan di Fend 1ml;
- mostră fond de ten Vichy Teint Ideal 1 ml, nuanța 25;
- 3 mostre Nivea Cellular Anti Age;
- mostră loțiune de corp L'Erbolario;
- broșură de prezentare a noilor produse L'Oreal - Elseve Ulei Extraordinar.

Țin să vă menționez că și revista Marie Claire cu apa demachiantă tonifiantă de la Gerovital și revista VIVA! cu un produs Yves Rocher ( la alegere ), se află în acest moment pe lista mea de dorințe. Revin cu detalii și poze!

Comentarii