[ Shopping ]: Noutati cosmetice si non-cosmetice de vara

Bine v-am regăsit, dragele mele!
Fiindcă a trecut ceva timp de la ultima postare de acest gen și fiindcă acum s-au adunat suficiente produse care să merite luate în seamă, vă prezint astăzi noutățile cu care m-am răsfățat și mă voi răsfăța vara aceasta.
 
 
O să încep fix cu produsul pe care am evitat atât amar de timp să îl încerc și vă mărturisesc acum că nu mai pot trăi fără el ( fără exagerare ). Este vorba de șampoanele uscate Batiste, Original și Blush. Îmi pare extrem de rău că nu am fost suficient de curioasă până acum să le testez și am preferat în schimb să încerc zeci de șampoane pentru păr gras, total nefolositoare. Fiindcă am multe să vă povestesc despre aceste șampoane uscate, am decis să le rezerv o postare separată. Mă aprovizionez cu ele din Sensiblu și fiindcă am card le iau cu 22.50 lei/200 ml.
 
Un alt produs de care părul meu este absolut îndrăgostit este tratamentul cu ulei de macadamia de la Dove - Pure Care Dry Oil. Are un parfum extrem de plăcut, nu lasă nicio peliculă grasă pe păr, îl face ușor de manevrat și plăcut la atingere. De asemenea am impresia că cei 100 ml îmi sunt suficienți pentru un an. Cel mai bun preț pentru acest ulei l-am găsit la Carrefour - 26 de lei și am primit cadou și o perie.
 
La capitolul machiaj nu am mare lucru de menționat decât fondul de ten Infallible de la L'Oreal, mai exact 2 nuanțe ( Natural Rose și Golden Beige ), pe care le îmbin pentru a obține nuanța potrivită pe timp de vară.
 
În ciuda faptului că am deja loțiunea cu 2% BHA de la PC, am observat că pe bărbie, unde îmi apar de regulă puncte albe ți coșuri, funcționează mult mai bine varianta lichidă a acestui produs. În consecință, am reachiziționat acest efxfoliant dar din gama Clear Extra Strenght. Singura diferență între acesta și cel standard este reprezentată de ambalaj, fornula este identică. Preț: 42 lei/30 ml.
 
Mai nou am decis să încerc și alt gel de curățare, blocată fiind pe cel de la Gerovital Plant, și pentru acest lucru m-am inspirat tot de la Andreea de la A Beauty Tale. Astfel folosesc acum gelul de curățare de la Balea Med, care m-a suprins prin consistenșa sa densă, cauciucată aș zice, dar care parcă se topește la contactul cu fața. Cu toate acestea sunt decisă să revin la vechea mea iubire fiindcă acela mă ajuta nu numai la curățarea restului de machiaj dar și la controlul sebumului. Preț: 11,45 lei/150 ml.
 
O dată cu bronzul ușor căpătat în cele două zile de plajă, am redescoperit crema iluminatoare de la Avon cu particule foarte, foarte fine de sclipici. O ador pe timp de vară și este doar 13 lei. Tot pe vreamea aceasta caniculară aleg doar gelul de duș Icelandic Purity de la Oriflame pentru aroma extrem de răcoritoare care și persistă pe piele. Sper ca cei 750 ml să îmi ajungă până la sfârșitul verii. Preț: 18 lei.

Acestea au fost produsele din ultimele două luni toride de vară. Ne reauzim cât mai curând cu o scurtă recenzie a șampoanelor uscate Batise.
 

Comentarii