Despre Gerovital H3 Hyaluron C: apa micelară și fiolele cu acid hialuronic


FIOLELE CU ACID HIALURONIC GEROVITAL H3 HYALURON C

Acidul hialuronic este considerat un ingredient-minune în industria cosmetică, fiind utilizat pentru estomparea ridurilor, redarea luminozității și elasticității tenului. Folosit împreună cu vitamina C, asigură un efect puternic antioxidant, ameliorând vizibil aspectul ridurilor și contribuind la menținerea unui nivel optim de hidratare la nivelul dermului.

Beneficiile acestor două ingrediente le-am descoperit recent, odată cu testarea fiolelor Gerovital H3 Hyaluron C. Fiolele cu acid hialuronic și vitamina C de la gerovital sunt rețeta mea pentru un ten catifelat, hidratat, luminos, cu aspect fresh.


Descrierea oficială a fiolelor Gerovital H3 Hyaluron C:

Este un ser bogat în Acid hialuronic pur şi lipozomal și Vitamina C, ingrediente cu efecte de hidratare, antirid, antioxidante, care asigură umplerea și netezirea ridurilor dinspre interior și previn efectele nedorite ale îmbătrânirii premature a pielii
Sunt recomandate persoanelor care au nevoie de hidratare și de stimularea procesului de reînnoire celulară - tenuri obosite, tenuri care necesită uniformizare a aspectului pielii, tenuri cu riduri fine și de expresie, tenuri acneice. Conțin un ser bogat în acid hialuronic pudră și lipozomal și vitamina C, cu efecte antirid, de umplere a ridurilor, efecte hidratante și de protecție a pielii și efecte de corectare a micilor imperfecțiuni.


Mod de utilizare

Se scurge tot serul în partea de jos a fiolei după care fiola se poziţionează cu punctul de rupere în faţă. Pentru protejarea mâinilor, fiola se înfăşoară într-un şerveţel înainte de rupere.

Ingrediente:

AQUA, GLYCERIN, PROPANEDIOL, LECITHIN, SODIUM HYALURONATE, CHONDRUS CRISPUS EXTRACT, CARBOMER, PHENOXYETHANOL, ETHYLHECYLGLYCERIN, PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATDED CASTOR OIL, 3-O-ETHYL ASCORBIC ACID, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID.

Experiența personală cu acest produs:

Utilizare. Am introdus fiolele cu acid hialuronic în rutina mea de seară, imediat ce le-am primit, curioasă fiind de efectele sale asupra tenului. Înainte am studiat temeinic modul de utilizare și am aflat că odată desfăcută, fiola poate fi folosită pentru o singură aplicare. O constatare tristă având în vedere că o cutie conține 10 fiole, echivalentul a 10 zile de tratament, sau chiar 5 dacă optați să le folosiți atât dimineața, cât și seara. 
La prima încercare am întâmpinat ceva dificultăți în ruperea fiolei, însă cu această ocazie mi-am reamintit de câteva momente ale copilăriei mele, când mama îmi administra diverse medicamente păstrate în astfel de fiole. Acest lucru m-a amuzat copios astfel încât am depășit rapid momentul și am trecut la aplicarea produsului pe ten și gât. 

Rezultate. Se întinde foarte ușor. La început pielea rămâne ușor lipicioasă, dar pe măsură ce serul se absoarbe efectul dispare și face loc unui ten fin, cu aspect neted și luminos. Rezultatele folosirii lui le-am putut observa cel mai bine dimineața. Grație concentrației de 2% acid hialuronic pielea are un aspect plin, ferm, odihnit. Pe termen lung, am constatat și o îmbunătățire a nivelului de hidratare al pielii și o ușoară diminuare a ridurilor fine de pe frunte.

Fiecare fiolă conține 2ml de ser, puțin mai mut decât este nevoie pentru o aplicare. Din punctul meu de vedere, jumătate din cantitatea actuală, respectiv 1ml, ar fi fost mai mult decât suficientă și s-ar fi evitat astfel risipa restului de produs, pe care am fost nevoită să o arunc de fiecare dată.

Unde putem găsi fiolele Gerovital H3 Hyaluron C?

Le puteți comanda online pe farmec.ro, sau le puteți găsi în farmacii și marile centre comerciale. Prețul aproximativ este de 24 de lei.

Concluzii:

(+) hidratează și catifelează tenul
(+) conferă luminozitate
(+) dimineața pielea este suplă și fermă
(+) pe termen lung tenul este mai neted și mai uniform
(+) estomparea ridurilor fine
(+) preț

(-) ambalarea și modalitatea de folosire
(-) cantitatea mare de produs dintr-o fiolă

Rezultatele tratamentului de 10 zile m-au convins să le recumpăr. Mă gândesc serios ca în fiecare lună să fac o astfel de cură. De asemenea, sunt extrem de curioasă dacă rezultatele sunt diferite pe timpul verii.


APA MICELARĂ GEROVITAL H3 HYALURON C

Sunt convinsă că loțiunile micelare și modul în care ele acționează pentru îndepărtarea machiajului nu mai sunt un secret pentru nimeni. De altfel, majoritatea femeilor preferă în prezent loțiunile micelare în detrimenul unui lapte demachiant sau oricărui alt tip de produs menit să îndepărteze machiajul. Din punctul meu de vedere, sunt mult mai facil de folosit, există un risc redus de iritare a tenului, se clătește foarte ușor și, de regulă, pot fi folosite și pentru ochi.

Descrierea oficială a apei micelare Gerovital H3 Hyaluron C:

Apa micelară se bazează pe acțiunea micelelor formate, care ajută la antrenarea și eliminarea delicată a tuturor impurităților acumulate la suprafața pielii.


Mod de utilizare:

Se aplică pe față, gât și decolteu masând cu ajutorul unui disc cosmetic. Nu necesită clătire!

Ingrediente:

AQUA, GLYCERIN, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATDED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHECYLGLYCERIN, SODIUM HYALURONATE, PARFUM, 3-O-ETHYL ASCORBIC ACID, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID.

Experiența personală cu acest produs:

Înainte de a vă povesti despre apa micelară din gama H3 Hyaluron C, o să subliniez și eu, ca și mulți alții, importanța demachierii. Nu poți, efectiv, să ai pretenția unui ten radiant, suplu, fără riduri și lipsit de imperfecțiuni dacă dimineața ai perna mânjită de mascara, fard, fond de ten sau blush. În zilele noastre, putem găsi o multitudine de produse destinate demachierii, pentru toate bugetele și cu siguranță că întregul proces nu durează mai mult de 5 minute. Prin urmare, nu există scuze!

Apa micelară Gerovital H3 Hyaluron C este, în prezent, produsul meu preferat pentru îndepărtarea machiajului de pe ten. Vă pot spune că este foarte eficientă din acest punct de vedere, două, maxim trei dischete îmbibate cu loțiune sunt suficiente pentru îndepărtarea completă a machiajului. Ca să mă asigur de acest lucru, la primele utilizări, m-am clătit imediat cu apă și ,fără să folosesc cleanser, am tapotat ușor fața cu un prosop alb. Surprinzător, nici urmă de fond de ten.

Cât despre lista de ingrediente, putem observa prezența parfumului, unul destul de proeminent, fapt ce poate reprezenta o inconveniență pentru cele dintre voi cu ten sensibil și reactiv. Părerea mea este că atâta timp cât după utilizare clătiți tenul cu apă, totul este în regulă și nu aveți de ce să vă îngrijorați. Apropo de clătire, se menționează pe site că nu ar fi nevoie de acest pas, dar eu vă spun că nicio apă micelară, nici măcar cea de la Bioderma, nu se simte ok pe ten. La absolut toate produsele de acest gen pe care le-am utilizat de-a lungul anilor, a rămas senzația de ten lipicios, încărcat. Aceasta este ,desigur, doar părerea mea. 

Ambalarea este una clasică, o sticluță transparentă de plastic, în care avem 400ml de loțiune micelară. Suficientă pentru foarte multe utilizări.

Unde putem găsi apa micelară Gerovital H3 Hyaluron C?

O puteți comanda online pe farmec.ro, sau o puteți găsi în farmacii și marile centre comerciale. Prețul aproximativ este de 15 lei.

Concluzii:

(+) îndepărtează foarte bine machiajul tenului
(+) preț
(+) cantitate

(-) parfum

Acum este rândul vostru să îmi spuneți dacă ați încerct până acum vreun produs din gama Gerovital H3 Hyaluron C.
💟

Comentarii