Parfumul meu UNIQ

Parfumul este maniera discretă prin care o femeie își dezvăluie o parte din personalitatea sa. Tocmai de aceea multe dintre noi nu se mulțumesc cu unul singur, ci cu o întreagă colecție. Desigur că parfumul mai este ales și în funcție de starea de spirit sau de ocazie. În colecția de parfumuri UNIQ puteți găsi de la parfumuri cu note proaspete și fructate, până la cele mai sofisticate și senzuale arome.

Eu am ales No 18, bazându-mă pe descrierea de pe site și luând în considerare faptul că este inspirat de faimosul Baiser Vole de la Cartier.


Descrierea oficială a parfumului:

Parfumul UNIQ No 18 este puternic în același mod și se bazează pe originalitate, previziune și intensitate. Exprimă senzualitate și delicatețe, dar poate oferi de asemenea seriozitate, grație și încredere în sine. Este potrivit pentru orice ocazie.
 
 NOTE DE VÂRF: galbanum, note verzi, citrice. 
NOTE DE MIJLOC: crin, trandafir, iasomie. 
NOTE DE BAZĂ: mosc, santal, vanilie. 

*O notă aproape identică (peste 90%) a parfumului original Baiser Vole EDP - Cartier.


Descriere personală:

Un parfum fin și elegant, un miros puternic de crin care te învăluie încă de la început, dar care o dată cu trecerea orelor se transformă într-o aromă pudrată de vanilie cu tonuri verzi. L-am asociat involuntar cu zilele de naștere ale mamei din perioada copilăriei, când casa noastră devenea o mică florărie, plină cu buchete de crini albi. De altfel, fiecare parfum pe care l-am avut sau îl am, are atașată o poveste personală, o fărâmă din amintirile mele, ca un album cu poze dragi pe care îl deschizi mereu la aceeași pagină.

Pe lângă faptul că este un parfum foarte feminin, mi se pare că este potrivit tuturor anotimpurilor. Nu este dulce, dar nici foarte fresh, nici greoi, dar nici foarte lejer. Aceasta este percepția mea.

La capitolul persistență am rămas puțin surprinsă. Deși nu îmi permit să mă bucur de mai mult de două, maxim trei puf-uri (o aromă prea intensă l-ar deranja pe al meu bebeto), parfumul se menține foarte bine pe parcursul zilei (aprox. 6 ore). Și drept mărturie am fularul meu roz, care și acum poartă mirosul grădinilor de crin alb.
 

Concluzia mea este simplă. Mă bucur că am descoperit aromele UNIQ și vreau mai multe! Am studiat toată colecția de parfumuri de pe cosmetic-style.ro și am adăugat pe lista de dorințe: No 25 (inspirat de The One de la D&G) și No 24 (inspirat de be Delicious-DKNY).

Din punctul meu de vedere aromele marca UNIQ Cosmetics sunt o alternativă rezonabilă și calitativă la parfumurile de lux, care uneori ni se par intangibile datorită prețurilor destul de piperate în majoritatea cazurilor.


Comentarii