Reviste glossy cu cadouri | Martie 2018

V-am mărturisit în postarea de luna trecută că aștept cu nerăbdare edițiile din luna martie ale revistelor noastre glossy. Dezamăgirea mea a fost, din păcate, pe măsura așteptărilor pe care l-eam avut. În afară de UNICA și hai să zicem AVANTAJE și VIVA!, am fost surprinsă în mod neplăcut de o lipsă totală de mostre, darămite de produse mini sau full size. Oare doar eu am observat un declin considerabil din acest punct de vedere în cazul revistelor glossy de la noi? Poate greșesc sau poate și interesul domnișoarelor și a doamnelor nu mai este același de altădată. Se pare că totul se rezumă acum la online.


Revista UNICA  se găsește la chioșcurile de ziare încă din data de 23 februarie (10.90 lei/12.99 lei cu insert-uri). Conține un lac de unghii vegan Sparitual (roz pudrat, negru, corai tomnatic, portocaliu aprins oranje, roz pastel), o broșură Avon 3/2018, mostra noului parfum Avon Eve Alluring, mostra cremei de față Vichy Neovadiol Restoring Complex, mostra cremei de zi Elmiplant Hyaluronic 3D și 3 pliculețe de cafea Nescafe Brassero. Cu toată sinceritatea, nu văd rostul catalogului de la Avon, care oricum a fost valabil până la sfârșitul lunii februarie. Trecând peste acest aspect neplăcut eu mi-am ales revista fără ojă, dar culorile pe care le-am văzut arată foarte fain. Vă las mai jos și dovada fotografică.

 
Revista AVANTAJE este disponibilă din 28 februarie (9.90 lei/ - lei cu cadou) și conține un set simpatic de inele argintii. Nu am cunoștință și de mostre sau alte insert-uri conținute. O altă ediție care ar merita cumpărată, dacă sunteți fane Loncolor, este cea a revistei VIVA!. O puteți cumpăra începând din 2 martie, împreună cu o mască de păr Loncolor (12.99 lei) sau simplă la 9.90 lei. De asemenea, dacă sunteți curioase de aroma noului parfum Aura by Thierry Mugler puteți găsi mostra acestuia între paginile glossy ale revistei ELLE (10.90 lei).



Care este părerea voastră despre edițiile lunii martie? Merită cumpărate?

Comentarii