Beauty Kit-ul Marie Claire de Aprilie, cel mai reușit de până acum



Am adorat conceptul de beauty kit, beauty box etc. încă de pe vremea când le puteai comanda doar din afară și asta doar în cazul în care îți permiteai să suporți costul colosal al transportului, care uneori chiar depășea valoarea cutiei. Au fost câteva tentative și la noi. Îmi amintesc vag de Lulu Box, Pink Box și ceva Glamour Box. Din nefericire, toate au dispărut brusc și inexplicabil după doar câteva ediții. Toate până la cel de la Marie Claire.

Când a apărut primul #MCbeautykit? Dacă nu mă înșel, primul kit Marie Claire a fost lansat în Decembrie 2015. Curiozitatea a fost destul de mare, dar curajul de a comanda l-am căpătat de-abia în momentul apariției cutiei din Octombrie 2016, care a inclus, printre altele, un mini Clear Skin Hydrator de la Paula s Choice (15 ml), un parfum full size Avon Life și o cremă de mâini tot full size de la Sabon. De atunci și până în prezent am observat că impactul cel mai pozitiv l-au avut, cum era și de așteptat, acele beauty kit-uri care au inclus moste sau miniaturi ale unor produse high-end, pe care probabil că mulți dintre noi nu și le permit în varianta full size. De fapt, asta și presupune acest concept: posibilitatea de a testa produse la care, din varii motive, nu ai acces.

Decembrie 2015
Opinia mea este că acesta este și motivul principal al succesului acestei ediții aniversare, la care se adaugă și un preț foarte rezonabil pentru șase miniaturi de lux. Dovada stă și în rapiditatea cu care s-a epuizat stocul (max 15 min). Ba chiar cred că am pus mâna pe ultimul kit disponibil din moment ce imediat după ce am finalizat comanda, stocul era 0.

Beauty Kit-ul Marie Claire de Aprilie conține 6 miniaturi Guerlain, a costat 59 de lei, transportul a fost GRATUIT și pe lângă revista inclusă în cutie, voi mai primi prin curier și următoarele două ediții Marie Claire pe măsură ce vor apărea pe piață.




 Conținut:

- mini mascara Cils d'Enfer Maxi Lash - cel mai bun preț pe care l-am găsit pentru varianta full size de 8.5ml a fost de 116 lei, de unde rezultă 47.76 lei pentru 3.5ml;
- mini cleanser Lait de Beaute (Satin Milk) - 128 lei/200ml, avem deci 19.2 lei pentru 30ml de lapte demachiant;
- mini bază de machiaj L'Or Radiance Concentrate - 239 lei/30ml, ceea ce înseamnă 39.83 lei pentru cei 5ml de primer primiți în beauty kit;
- mini loțiune pentru fermitate și netezirea pielii Abeille Royale - 199 lei/150ml, iar pentru varianta de 40ml primită am plăti 53 de lei;
- mini loțiune de corp parfumată Mon Guerlain - 189 lei/200ml, rezultând 28.35 lei pentru 30ml de produs;
- mini apă de parfum La Petite Robe Noire, Ma Premiere Robe - am luat ca referință variante de 50 ml, pe care am găsit-o la 199lei și astfel am ajuns la 20 lei pentru miniatura de 5ml primită.
- un portfard.

Totalul de 208.14 lei, fără a lua în considerare valoarea portfardului, mi se pare unul piperat, dar oarecum justificat având în vedere că vorbim despre produse Guerlain.

Per total, acesta este cel mai reușit beauty kit Marie Claire de până acum și sper să devină un fel de tradiție ca odată cu ediția aniversară a revistei, să fie lansat și un kit pe măsură.


V-ar plăcea să existe mai multe astfel de beauty box-uri cu miniaturi și produse full-size?

Comentarii