Minunatii organice de la BioAleea.ro - produsele Essentiq

Ador dușurile răcoritoare pe timp de vară, iar dacă ele sunt acompaniate și de un gel de duș cu aromă fresh-fructată și o loțiune hidratantă în ton, atunci cele căteva momente de relaxare și revigorare sunt complete. Tocmai de aceea am ales să încerc de pe BioAleea.ro două produse de curățare și îngrijire a corpului de la Essentiq de care eram convinsă că nu mă voi despărți până la ultima picătură: gelul de duș cu pepene galben și acerola și loțiunea de corp cu ceai verde și lime. 

Fondat în Slovenia de către trei antreprenori pasionați de natură și bogățiile ofeite de către aceasta, Essentiq cuprinde doar produse naturale și cerificate organic, destinate atât copiilor, cât și adulților.


Gelul de duș organic Essentiq conține 99% ingrediente de origine naturală și 3% ingrediente din agricultura ecologică:
  • extractul de acerola și pepene galben au efect antioxidant, calmant și hidratant;
  • în loc de sulfați conține proteină de amaranth, cu scopul de a crea spumă;
  • glicerina vegetală conferă hidratare;
  • gelul de aloe vera calmează, catifelează și hrănește pielea.
Cât despre aromă, nu știu exact cum miroase acerola (vișină tropicală) sau daca se aseamănă cu vișina autentică, dar sunt convinsă că tocmai ea conferă gelului de duș Essentiq o notă unică. Este o aromă puternică și pregnantă, care persistă pe piele până la 2 ore după duș. Pielea rămâne într-adevăr catifelată și hidratată, așa că în unele cazuri am trecut voit peste pasul aplicării unei creme sau loțiuni.

Loțiunea de corp organică Essentiq este recomandată în cazul pielii deshidratate, conține 98.4% ingrediente de origine naturală și 26.5% ingrediente ce provin din agricultura ecologică:
  • extractul de ceai verde are efect antioxidant și calmant;
  • uleiul esențial de lime revigorează și tonifică;
  • glicerina vegetală, untul de shea, uleiul de avocado, macadamia și măsline, alantoina, panthenol-ul și bisabolol-ul, toate contribuie la hidratarea, calmarea și regenerarea pielii sensibile și deshidratate;
Este suficient să aruncați o privire peste lista de ingrediente a acestei loțiuni ca să vă dați seama cât de benefică este aplicarea constantă a unui astfel de produs nu numai pe o piele deshidratată, cât pe orice tip de piele. Se absoarbe foarte repede, fără a lăsa în urmă o peliculă grasă, ci mai degrabă o piele fină precum mătasea și cu aspect sănătos și hidratat. Mi se pare produsul perfect pentru vară, în special pentru acelea dintre voi care apelați la epilarea cu ceară sau aparat, asta datorită efectului răcoritor și calmant.


Ce alte produse am mai încercat de la Essentiq ?

 
Pe lângă cele două produse pentru îngrijirea corpului primite, am descoperit într-o cutie mică și simpatică și alte câteva miniaturi și mostre tot de la Essentiq. Dintre ele am încercat momentan șamponul organic pentru păr normal, bogat în proteine de grâu hidrolizat și extract de aloe vera, precum și gelul pentru curățarea tenului cu extract de lămâie verde și may chang. Șamponul curăță foarte bine părul și îi conferă volum și structură (cel puțin în cazul meu), iar gelul de curățare este potrivit mai degrabă tenurilor grase. Eu am preferat să îl folosesc doar în cazurile în care am avut aplicat mai mult machiaj pe față decât de obicei. Curăță foarte bine tenul, îndepărtează eficient orice urmă de machiaj și are efect revigorant.

Despre restul o să vă povestesc în viitorul apropiat și cel mai probabil pe Facebook, Instagram și Instastories.

V-am stârnit curiozitatea? 
Eu una vreau neapărat să dau o șansă șamponului cu proteină din grâu și extract de aloe vera.

Comentarii