Este timpul meu sa stralucesc. Viena, pazea ca vin! #glowbyDM

Este trecut de miezul nopții și peste cameră s-a așezat o liniște profundă. Emoțiile, teama de nou și dorința de a ajunge cât mai repede cu putință la destinație îmi alungă somnul și mă îndreaptă către o noapte albă. Decid să verific încă o dată, pentru a suta oară, lista cu cele necesare pentru mini trip-ul de la Viena. În bagaj stau meticulos aranjate două pulovere pufoase, o pereche de blugi, una de pantaloni de piele, trusa de make-up, tot felul de alte mărunțișuri și evident, „la pièce de résistance” - o rochie mini, din paiete fine, argintii, cu mâneci și pe care de câte ori o privesc mă gândesc doar la: „Baby, it's your time to GLOW!”.

Poate că altcineva ar trata situația cu mai mult calm, ar verifica de maxim două ori bagajul, s-ar culca la o oră potrivită și s-ar bucura de un somn dulce, profund și odihnitor. Dar nu și eu. Este primul eveniment de anvergură la care particip, voi fi alături de Alina Ceaușan într-un loc pe care l-am vizitat doar prin intermediul televizorului și a internetului și vom fi, practic, reprezentantele țării noastre. Toate aceste gânduri mi-au inundat încet mintea încă de când am aflat că voi merge la Viena. Extazul s-a contopit cu emoția, iar teama a fost înlocuită treptat de nerăbdare. 

Așadar, totul pare să fie în regulă și pregătit de plecare. Sper că nu am uitat nimic. Numai dacă aș reuși să ațipesc măcar o oră. Este deja ora 3! La 5 va suna alarma telefonului și cel târziu la 5:30 trebuie să fim gata. Mă așez din nou în pat, pun telefonul de o parte și mă străduiesc din răsputeri să alung orice gând și să adorm. Încet, dar sigur, alunec în lumea viselor când deodată îmi aduc aminte de detaliul pe care l-am omis - manichiura! În doi timpi și trei mișcări ajung din pat direct în fața noptierei și începi să scotocesc după toate ojele din dotare. Dar ce să aleg? Ce s-ar potrivi cel mai bine la un eveniment de beauty? Roșu, negru, nude, alb sau poate ceva mai îndrăzneț? Le înșirui pe toate pe podea și încerc să îmi limpezesc gîndurile sperând că voi deveni suficient de calmă cât să fac alegerea potrivită.


Ceasul indică ora 4:30. Nu pot să cred că mai am 30 de minute să fiu gata, nu am reușit să închid un ochi toată noaptea și eu privesc insistent timp de 10 minute spre podeaua înțesată cu oje multicolore. Poate părea absurd, dar la ora respectivă și în condițiile date mi se părea a fi o decizie prea greu de luat. Mă pregătesc să capitulez. Adun totul de pe jos și tocmai când mă pregătesc să  le pun în sertar zăresc lacul de unghii de la Trend IT UP. O nuanță caldă de coral, nici prea îndrăzneață, dar nici foarte fadă și totuși perfectă. Unde mai pui că, potrivit Pantone, este și culoarea anului 2019. Eureka! Să trecem la treabă!

Eliberez noptiera dintr-o singură mișcare, aprind toate becurile din cameră și încep să „pictez”. La primul strat exclam doar: „Asta voiam!”. După al doilea strat culoarea prinde mai mult contur și se transformă în pură perfecțiune. Sunt gata! Acum, sunt pregătită! Mai trebuie doar să...stai, s-a uscat deja? Destul de impresionant. Îmi admir cu mândrie manichiura, savurând totodată victoria asupra timpului când aud deodată ușa: Iubito, ești gata?. Da, sunt pregătită să strălucesc! Viena, păzea că vin!

   
*Prin acest articol, particip la campania de recrutare GLOW by dm drogerie markt cu @AlinaCeusan.

Comentarii