Reduceri Sephora si produse noi de testat


Vă vine sau nu a crede, până mai ieri eu nici măcar nu aveam card Sephora. Știu, nu este un capăt de țară lipsa lui și poate tocmai de aceea nici nu am acordat importanță acestui aspect până acum. Știam de reducerile private care au loc o dată sau de două ori pe an și sunt valabile doar pentru posesorii de card și am vizitat de atâtea ori magazinele lor și de fiecare dată mi-a rămas gândul la ceva nume, dar totuși nu am fost suficient de convinsă de necesitatea unui card de fidelitate. Acum, în calitate de „mândră” și proaspătă posesoare a unui White Card Sephora, nu mă simt cu nimic mai specială dar mă bucur și sper să pot profita și eu de acei 20% la ceva ce îmi doresc.

Reducerile în magazinele fizice și online au început pe data de 9 Ianuarie și tot de atunci s-au epuizat rapid stocurile produselor faine. Văzusem pe sephora.ro o paletă Kat Von D, un bronzer și un mini roll-on Illicit de la Jimmy Choo, dar am preferat să merg întâi în magazin. Nu voiam să mai aștept și foarte bine am procedat.


La prima vizită, după ce m-am gândit și răzgândit de mai multe ori asupra mai multor produse reduse, am reușit să plec cu prima și singura mea paletă de machiaj de la Too Faced - Then and Now. M-a convins reducerea de 50% , 140 de lei de la 280 lei, faptul că este extrem de versatilă și că primești 20 de farduri de pleoape în nuanțe mate, sidefate dar și un glitter foarte interesant. Deși are un design deosebit, mi-ar fi plăcut o aranjare mai compactă a fardurilor, paleta fiind destul de mare, masivă aș zice. A doua zi am revenit după bronzer și mini parfumul Jimmy Choo. Pudra bronzantă Sephora este în varianta Clair, a fost doar 24.50 lei (65% reducere), are o textură cremoasă, mată, se aplică ușor și mi se potrivește perfect acum, iarna, când tenul este mai deschis. Apa de parfum Illicit de la Jimmy Choo în varianta roll-on am cumpărat-o special pentru a o păstra în geantă, pentru acele momente când plec în grabă și uit de parfum. Are 10 ml, un miros puternic de miere amestecată cu ghmibir și a fost doar 42,5 lei (51% reducere).


Următoarele două produse sunt în proces de testare, dar vă anunț de pe acum că sunt extrem de încântată de efecte. Loțiunea de corp strălucitoare de la GamARde este acel ceva, acel ultim artificiu de care ai nevoie pentru o apariție „Wow!”. Conține ingrediente 100% naturale, iluminează și conferă o strălucire unică, grație particulelor fine aurii, în timp ce parfumează discret pielea. Loțiunea hidratantă Calm Redness Relief a fost inclusă în rutina de îngrijire încă din prima zi. Are o textură lejeră, se absoarbe rapid în piele, tenul rămâne perfect mat, este bogată în antioxidanți și antiiritanți și este ideală în cazul în care aveți rozacee, ca și mine. Despre acestea din urmă vom vorbi pe îndelete în viitor.

Sunt curioasă dacă și voi ați profitat de reducerile de la Sephora. Dacă da, ce v-ați luat?


Comentarii