Dodo Pizza - cod portocaliu de veselie

Este vineri seara și nici că se putea un sfârșit de săptămână mai anost. Peisajul este de-a dreptul dezolant, dar obișnuit pentru zilele noastre: doi tineri plictisiți, butonând de zor la telefoane, în timp ce la televizor rulează un film oarecare, comedie pesemne, căci altfel nu îmi pot explica de unde atâtea râsete pe fundal. 

- Hai să ieșim undeva, hai să mâncăm ceva bun, hai să mergem undeva, oriunde! Este vineri seara și noi nu avem altă activitate decât să îi urmărim pe alții, pe Facebook, cum profită de sfârșitul de săptămână.
- Bine dragă, dar tu nu ai auzit că este cod portocaliu de vremea rea? Lasă că nu au intrat zilele în sac și vom mai avea noi ocazia să ne distrăm.
- Dragule, să știi că nu am de gând să pierd o zi de voie bună doar fiindcă afară plouă cu găleata. Ori mergem noi pe undeva, ori chemăm pe cineva în vizită și poate comandăm și felul meu preferat de mâncare. Gata, așa facem!
- În regulă, văd că nu am sorți de izbândă cu tine. Stai puțin, parcă erai la dietă?
- Să fim serioși, nu s-a îngrășat nimeni de la o pizza și oricum astăzi este sărbătoare!
- Mai exact, ce sărbătorim?
- Prima săptămână de regim alimentar. Atâta efort merită sărbătorit cum se cuvine.


Până să apuce să reacționeze în vreun fel, eu deja eram în bucătărie și căutam de zor pliantul cu meniul de la Dodo Pizza. După 5 minute de căutări asidue mă întorc victorioasă în living, fluturând de zor pliantul, dar se pare că F. mi-a luat-o înainte.

- Iubito, nu mai bine și mai simplu intri pe pagina lor? Uite, au livrare pizza în 45 de minute, iar dacă nu se încadrează în timp o primim din partea casei! Dacă va continua să plouă în felul ăsta, s-ar putea să ne alegem cu o pizza gratis.
- Hai mai bine să ne decidem asupra comenzii, glumețule. Eu cred că voi opta pentru pizza vegetariană, dacă tot se presupune că sunt la regim. 
- Când e ziua ta?
- Dar ce întrebare este asta? Iar ai uitat?
- Nu, dragă. Dacă este ziua ta de naștere, primești o pizza 4 Seasons cadou
- Nu este și nici nu va fi prea curând, dar e bine de știut. Te-ai decis?
- Da, cred că rămân la pizza Dodo. Arată într-un mare fel.
- Ok. Ai vorbit cu M. și cu A.? Comanda pizza cu noi?
- Da, vor să le comandăm pizza Cheesy Chicken.
- Am notat și chiar acum voi suna.

Între timp îți fac apariția și musafirii noștri și nu ne mai rămâne decât să așteptăm comanda. După fix 30 de minute  de la apel, se aude soneria.

- A venit pizzaaaa! Ți-am zis că vor ajunge la timp. Ah, miroase delicios!

Ne așezăm cu toții la masă savurând fiecare felie de bucurie, în timp ce ploaia nu mai contenește să cadă. Afară este cod portocaliu de vreme rea, iar la noi în casă este cod portocaliu de veselie.




*Articol participant la Spring SuperBlog 2019

Comentarii