Produse de machiaj originale de pe MakeHot.ro

Cum poți însenina o zi mohorâtă și ploioasă atunci când ești blogger de beauty? Cum altfel decât vorbind despre ceea ce îți place cel mai tare: produse de make-up și îngrijire. Deși ambele domenii mă pasionează în egală măsură, astăzi o să vă povestesc despre 3 produse de make-up descoperite pe MakeHot.ro cu care poți alcătui lejer un machiaj natural, ideal pentru job, școală sau o simplă ieșire în oraș.


Pe lângă arhi-cunoscutul Sleek MakeUP și adoratul Estee Lauder, pe site găsiți și produse de la Boys n Berries, W7 Cosmetics, L.A. Girl sau Milani. Deși la noi nu sunt foarte cunoscte, peste hotare, și mă refer aici cu preponderență la America, aceste brand-uri sunt extrem de populare și apreciate pentru raportul calitate-preț excelent al produselor. Spre exemplu, la un simplu search pe Youtube a unui review pentru fondul de ten Conceal+Perfect de la Milani, veți observa cât de apreciat este pentru finish, rezistență și mai ales preț.

Înainte de a trece la partea cea mai interesantă a acestei postări și anume recenzia produselor, vreau să subliniez atenția pentru detalii și grija cu care produsele au fost asezate și ambalate. Cutia roz cu inscripția site-ului este foarte drăguță și rezistentă, iar pe lângă comanda efectivă am primit și 2 cupoane de reducere, pe care din păcate le-am rătăcit. Acestea fiind spuse, vă invit să citiți părerea mea despre fiecare dintre cele 3 produse de machiaj:


Mascara Big Lash de la W7 Cosmetics - în prezent este în promoție la 7.77 Lei - Este o mascara clasică, cu o perie destul de mare, ideală pentru a conferi volum genelor. Pentru un efect WOW eu întotdeauna și la orice ocazie procedez în felul următor: aplic întâi mascara Big Lash (sau oricare alt produs care conferă volum) și apoi folosesc o alta ce curbează genele, astfel încât acestea să pară și bogate, dar și lungi. Este rezistentă, nu se scutură de pe gene și nici nu mi se pare că le încarcă atunci când am aplic mai multe straturi.


Ruj lichid mat Sleek Matte Me, nuanța Shabby Chic - încă de pe vremea când au fost lansate îmi doream să încerc un ruj lichid mat de la Sleek. Alegerea nuanței mi s-a părut foarte dificilă fiindcă au o multitudine de culori faine pe care ești tentat să le încerci.

Ce mi-a plăcut la acest produs și de ce îl folosesc încă:
- faptul că se simte foarte confortabil pe buze și nu le usucă excesiv;
- se aplică foarte ușor și precis;
- este foarte pigmentat și rezistent;
-se menține și arată foarte bine chiar și după ce servești masa sau o simplă gustare.



Fondu de ten Conceal+Perfect de la Milani, nuanța 02, Natural - este produsul pe care am așteptat cu mare nerăbdare să îl testez, dată fiind vâlva care s-a creat la lansarea lui și multitudinea de recenzii pozitive. Din păcate, nuanța are un subton galben puțin prea pronunțat pentru mine, dar reușesc să atenuez cumva aspectul cu pudră. Este unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care le-am încercat din adolescență și până în prezent și am să vă spun și de ce:

- deși are un grad mare de acoperire nu se observă acest lucru nici la lumină naturală, nici în încăperile cu lumină artificială;
- finish-ul este unul luminos, conferind tenului un aspect sănătos și lipsit de imperfecțiuni;
- acoperă destul de bine și cearcănele și foarte bine urmele provocate de acnee;
- este foarte rezistent;
- nu se strânge pe față și nici nu se oxidează;
- cu pudra potrivită rezistă pe ten chiar și 12h fără urme de exces de sebum;
- se aplică și întinde ușor și cu burete, dar și cu pensulă;
- tot ceea ce am  aplicat deasupra acestui fond de ten ( pudră, bronzer, blush, iluminator ) arată nemaipomenit.
- singura bila neagră i-o voi acorda pentru parfumul înțepător, dar, din fericire, nepersistent.

Pe ce produse de pe MakeHot.ro am mai pus ochii? Vreau neapărat să încerc și un fond de ten de la L.A. Girl, să mai achiziționez cel puțin o nuanță de ruj lichid mat de la Sleek și neapărat să testez fardurile de la Milani, mai exact această paletă. pe site mai găsiți și secțiunea de „Oferte Speciale” unde, dacă aveți noroc, găsiți produse reduse și cu 70%.

 Ați încercat până în prezent produse de make-up de la Sleek, Milani, L.A Girl sau W7?
Dacă da, mi-ar plăcea să aflu părerea voastră și să le trec și eu pe wishlist. :)

Comentarii