Tangle Teezer, cea mai buna perie pentru descurcarea parului


Prima perie Tangle Teezer, The Original, a fost lansată în anul 2007 și de atunci face furori în întreaga lume, atât în rândul stiliștilor, cât și al consumatorilor de rând. Inventatotul său este hairstylist-ul britanic Shaun P., care, atent la doleanțele clienților săi, a reușit să creeze o perie multifunțională, perfectă pentru descurcarea delicată a oricărui tip de păr, recomandată inclusiv pentru perierea părului umed.

Care este secretul Tangle Teezer? Pe suprafața periei sunt distribuite două tipuri de peri: perii mai lungi descurcă părul, în timp ce perii mai scurți netezesc cuticula firului de păr. Astfel, cu minim de efort și fire rupte, Tangle Teezer ne promite un păr mătăsos și perfect descurcat, periere mai rapidă și mult mai ușoară, fără a deteriora sau trage de firul și așa agasat de vopsiri repetate, decolorări și produse de styling. Mai mult decât atât, peria are un design foarte atractiv, se găsește într-o multitudine de culori și imprimeuri, care mai de care mai jucăușe sau mai extravagante și există chiar și variante compacte, perfecte pentru a fi purtate în geantă.


Povestea mea cu Tangle Teezer


Prima mea perie Tangle Teezer a fost chiar varianta The Original, de un roz bombon, foarte intens, undeva prin anul 2015. Nu aveam mari așteptări, era până la urmă doar o perie de păr ca toate celelalte, dar în cele din urmă am ajuns să o folosesc exclusiv, ani și ani la rândul. A călătorit cu mine peste tot, la mare și la munte, a fost cu mine inclusiv la maternitate și a rezistat cu stoicism fără să se deterioreze sau uzeze excesiv. Am vrut să o schimb de mai mute ori, să cumpăr una nouă, dar de fiecare dată a intervenit câte un motiv. Totul până acum câteva săptămâni, când am primit o remarcă tare amuzantă și total neașteptată din partea soțului: „Nu mai schimbi peria asta? Este mai veche decât relația noastră!” .

Am indentificat rapid, pe Carespot.ro, mai multe variante și culori, am ales un model asemănător celei pe care o aveam deja și am plasat comanda. Varianta Elite Blue Blush a fost doar 39 lei, îmi place la fel de mult ca The Original, deși este puțin mai mare. Acum mă gândesc să îmi achiziționez, în viitorul foarte apropiat, și varianta compactă a perie Tangle Teezer și m-am orientat deja către modelul Compact Styler Lulu Guinness Lipstick, cu un design foarte atractiv și mărimea ideală pentru a fi purtată în geantă.


 De ce îmi place atât de mult peria Tangle Teezer?


  • descurcă părul fără a-l trage, a-l rupe sau deteriora;
  • descurcă până și cel mai aspru și uscat păr, cu minim fire rupte;
  • poate fi folosită cu încredere și pe părul umed;
  • o poți folosi chiar și pentru distribuirea uniformă a balsamului, mășii de păr, tratamentului sau chiar și a produselor de styling;
  • rezistă în timp și după multiple spălări;
  • o poți lua cu tine peste tot;
  • raportul calitate preț este foarte bun.

Concluzii

Recomand peria Tangle Teezer? DA și o recomand oricui, indiferent de tipul și textura părului. Din punctul meu de vedere, este un produs care merită toată investiția, special creat pentru utilizare îndelungată, ideal pentru cei cu părul fin și deteriorat, ca al meu.


Ați mai auzit de periile Tangle Teezer până acum?

Comentarii