Eau Thermale Jonzac - dermato-cosmetice BIO pentru un ten suplu si hidratat

Cu ce credeți că mi-am ocupat timpul în  toată perioada cât am absentat de pe toate paginile de social ale blogului? Bine, mă refer aici la două intervale relativ scurte de timp, maxim 20 de minute dimineața și aproximativ 30 de minute seara, pe care le aloc micului meu ritual de pregătire pentru job, respectiv somn. Vă spun eu ce am făcut: am testat și introdus în rutina de îngrijire foarte multe produse noi despre care plănuiesc să vă tot povestesc de acum încolo.


Astăzi țin musai să împărtășesc cu voi părerea mea despre două produse de îngrijire și curățare a tenului mixt de la un brand nou pentru mine, Eau Thermal Jonzac.

Povestea lor are ca punct de plecare orașul Jonzac situat în regiunea de sud-est a Franței, de unde se extrage apa termală cu același nume. Bogată în 11 minerale cu proprietăți regenerante, calmante și anti-iritante,  apa termală Jonzac este extrasă de la o adâncime de peste 1850m și este folosită inclusiv în traramentul afecțiunilor de ordin respirator, reumatologic sau flebologic (sistemul venos). Toate produsele Eau Thermale Jonzac sunt certificate organic.


Crema hidratantă REhydrate pentru ten normal-mixt, deshidratat


- am ales să aplic crema hidratantă REhydrate în fiecare seară, după tratamentul cu acid salicilic grație proprietăților sale calmante;
- are o textură fină și lejeră  care nu încarcă tenul deloc și  permite o absorbție completă în maximum 3 minute;
- deși conține parfum nu mi-a provocat nici o iritație, erupție sau reacție alergică;
- revigorareză, hidratează, catifelează și conferă luminozitate pielii;
- este perfectă chiar și pentru zona sensibilă din jurul ochilor;
- este hipoalergenică.

Ingrediente:

Aqua/Water/Eau**, Anthemis Nobilis Flower Water*, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water*, Malva Sylvestris (Mallow) Extract*, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Bentonite, Arachidyl Alcohol, Sodium Levulinate, Glyceryl Stearate Citrate, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Cetearyl Glucoside, Behenyl Alcohol, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Glyceryl Caprylate, Glyceryl Undecylenate, Phytic Acid, Lactic Acid, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Hydroxide, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL.
*analiză realizată cu ajutorul dicționarului de ingrediente Beautypedia, unde ingredientele notate cu roșu sunt cele cu potențial iritant.

Apa micelară REhydrate pentru ten și ochi


- îndepărtează machiajul tenului rapid si eficient;
- nu irită tenul;
- poate fi folosită și în cazul machiajului rezistent la apă;
- conține 15% apă termală Jonzac;
- nu o recomand pentru demachierea ochilor. Cel mai probabil din cauza parfumului din compoziție, zona ochilor ustură destul de tare cu această apă micelară;
- este hipoalergenică.

Ingrediente:

Aqua / Water / Eau*, Anthemis Nobilis Flower Water**, Glycerin, Polyglyceryl-4 Caprate, Betaine, Sodium Levulinate, Lactobacillus Ferment, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Parfum (Fragrance), Lactic Acid

*analiză realizată cu ajutorul dicționarului de ingrediente Beautypedia, unde ingredientele notate cu roșu sunt cele cu potențial iritant.


Apa termală Jonzac

- revigorează și calmează instant tenul iritat sau sensibil;
- o folosesc chiar și pe pielea delicată a piticului meu;
- deși sunt persoane care nu sunt de acord cu acest lucru, eu folosesc apa termală Jonzac și pentru a "fixa" machiajul;
- în diminețile în care mă grăbesc, pulverizez puțină apă termală pe o cotonetă și curăț rapid intreaga față.

sursă
Fiecare ten este unic și fiecare rutină trebuie adaptată la nevoile specifice ale acestuia. Eau Thermale Jonzac a dezvoltat și gândit o gamă de produse pentru fiecare tip de piele în parte: piele normală,  deshidratată, mixtă, grasă, reactivă, uscată, atopică, matură sau cu imperfecțiuni. Au chiar și produse special concepute pentru bebeluși, pe care îmi doresc să le încerc cât mai curând posibil, dar și o gamă destinată bărbaților.

Vă invit să studiați și voi gama lor de produse și să îmi spuneți ce v-ar tenta să încercați.

Comentarii