Lotiune tonica Mario Badescu Chamomile Cleansing Lotion


Produsele faimosului Mario Bădescu nu îmi sunt în întregime necunoscute, deși o singură dată, acum mai bine de 5 ani, am avut ocazia să testez unul dintre produsele sale și acela în variantă mini. Sunt populare pentru formula lor simplă bazată pe extracte organice și se pare că sunt extrem de apreciate inclusiv de vedetele de la Hollywood. Încă de când am auzit și studiat pentru prima dată despre gama de produse Mario Bădescu mi-am dorit cu ardoare să introduc în rutina de îngrijire a tenului meu cel puțin un produs aparținând acestuia. Voiam să văd de ce este atât de iubit peste hotare de nume sonore precum Oprah, Martha Steward, Cher, Jeniffer Aniston, Kate Moss, Eva Longoria, Natalie Portman, Sharon Stone, Sarah Jessica Parker etc.

Pe CareSpot.ro am găsit cele mai bune prețuri pentru peste 40 de produse marca Mario Bădescu și nu numai. Mă orientasem inițial către un set foarte interesant, la preț promoțional, special conceput pentru tenul acneic, dar fiindcă în perioada resăectivă tenul meu „țipa” efectiv prin toți porii după un toner calmant pe care să îl aplic înainte de tratamentul cu acid salicilic, am ales loțiunea cu extract de mușețel și nici că puteam alege mai bine. Am să vă povestesc și de ce.


Loțiunea tonică cu extract organic de mușețel este special concepută pentru tenul uscat și/sau sensibil, însă, în calitate de mândră posesoare a unui ten mixt, înclin să cred că aceasta este potrivită tuturor tipurilor de piele. Formula acestui toner este extrem de simplă. Conține doar apă deionizată (apă purificată) și extract organic de mușețel.  

Cum o folosesc și ce îmi place la Mario Bădescu Chamomile Cleansing Lotion?

- o folosesc în special atunci când simt că tenul este iritat sau că pielea mă „ține” în zona obrajilor. Mi se pare ideală de folosit înaintea tratamentelor cu exfolianți chimici;
- are efect calmant imediat și de durată;
- nu conține parfum sau alcool, așa că o pot folosi și chiar o folosesc ori de câte ori îmi poftește inima și simt nevoia de a curăța tenul;
- o folosesc inclusiv pentru a calma și revigora pielea de pe gât și piept;
- modalitatea de dozare mi se pare extrem de utilă și igenioasă. Este special gândită pentru a nu face risipă de produs;
- produsele Mario Bădescu NU sunt testate pe animale. 


Singurul aspect puțin deranjant, aș zice eu, este prețul ușor piperat dată fiind formula extrem de banală a acestui produs. Deși în prezent o găsiți la promoție pe CareSpot.ro cu 78 lei, prețul standard este în jur de 96 lei. Cu toate acestea nu am mai întâlnit și nici nu am mai folosit până acum un produs pe cât de simplu în formulare, pe atât de eficient și fain. Sunt ferm convinsă că nu va lipsi din bagajul pentru vacanța la mare, ba chiar tind să cred că va fi folosit de toată familia.

Ați auzit sau folosit până acum produsele Mario Bădescu?

Comentarii