Fond de ten L'Oreal Infaillible 24h Fresh Wear

Acum ceva timp am declarat un fel de război fondului de ten și am decis să merg pe calea ce mă va conduce către un ten suplu, luminos, uniform și lipsit de imperfecțiuni, alegând să mă dedic, mai degrabă, construirii unei rutine complexe și corecte de îngrijire a pielii. Și chiar am reușit! Am ajuns într-un punct în care folosesc fondul de ten strict la nevoie și doar atunci când îmi doresc să arăt impecabil la un eveniment sau o petrecere. 


Cu mândria unei femei ce a reușit să își atingă scopul propus, mărturisesc că în prezent mai am doar două fonduri de ten, pe care le combin sau le folosesc separat în funcție de cât de bronzată este pielea la momentul respectiv. Ultimul și poate cel mai bun fond de ten încercat de mine din adolescență și până în zilele noastre, este fondul de ten Infaillibile 24h Fresh Wear de la L'Oreal Paris. L-am găsit acum 2 luni, pe Notino, la un preț foarte bun, așa că nu am mai stat pe gânduri și l-am comandat. Eram deja la curent cu valul de aprecieri revărsat asupra acestui produs de către bloggeri și vloggeri de peste hotare, prin urmare, deși asteptările mele au fost pe măsură, acesta a reușit să le depășească și să se poziționeze în top 3 personal.

Aceasta este de fapt varianta îmbunătățită a mai vechiului meu preferat, Infaillible Stay Fresh 24h, doar că formula actuală este mult mai bună în materie de rezistență, aspect final și grad de acoperire. Apreciez faptul că au păstrat ambalajul cu pompiță și au dezvoltat diversitatea de nuanțe, deși la noi se găsesc doar câteva. 


De ce îmi place fondul de ten de la L'Oreal Paris? Iată câteva motive întemeiate:

- nuanța aleasă de mine este 125/ Natural Rose;
- are o textura fluidă, satinată ceea ce îl face perfect pentru tenul mixt/gras;
- indiferent că am ales să îl aplic cu pensula sau cu buretele, de fiecare dată s-a așezat impecabil, fără a evidenția zonele uscate sau ridurile fine, sau a se strânge în jurul nasului;
- se simte foarte ușor pe ten;
- acoperirea este una medie spre ridicată, așa că pregătiți-vă să arătați ca și cum aveți tenul perfect;
- deși acoperă totul, aspectul final nu este deloc încărcat, ci mai degrabă natural, semi-mat;
- la capitolul rezistență nu i-am găsit cusur.  Deși majoritatea fondurilor de ten mi se șterg efectiv de pe bărbie, nas și frunte, acesta s-a încăpățânat să reziste până la sfârșitul zilei;
- nu irită și nu mi-a provocat nici o erupție pe ten;
- se vede foarte fain în poze.

Și acum vestea bună: pe Notino îl găsiți la un preț foarte bun și dacă pe lângă acesta mai adăugați și alte produse în coș astfel încât să depășiți valoarea de 190 lei, atunci vă puteți alege și unul din kit-urile SOS de mai jos:

Comentarii