3 parfumuri pretioase din colectia personala

Parfumul pe care îl porți și aromele pe care le preferi spun mai multe lucuri despre tine decât îți poți imagina. De-a lungul anilor și în urma numeroaselor experiențe olfactive avute cu diverse arome, am descoperit faptul că sunt extrem de atrasă de parfumurile orientale, cele care includ note fructate sau gurmande. Tot timpul mi-a demonstrat faptul că nu poți judeca un parfum după descriere și că alegerea acestuia este profund legată de trăsăturile personalității tale. Astfel am ajuns să dezvolt o adevărată obsesie pentru acestea, ba chiar să experimentez, cu ajutorul mostrelor de pe NOTINO, arome pe care în alte circumstanțe nici nu m-aș fi gândit să le port.


Colecția personală de arome este departe de a fi una impresionantă, însă aspir cu încredere că viitorul este promițător și că îmi voi extinde considerabil numărul de sticluțe. Poate că unii vor spune că este o plăcere costisitoare, dar atâta timp cât alegerile sunt unele istețe (la preț promoțional, ediții limitate, parfumuri anterior încercate cu ajutorul mostrelor) nu văd de ce ar trebui să îți îngrădești o astfel de plăcere. Cele 3 parfumuri pe care vi le voi descrie în continuare întruchipează exact ideea de alegere sigură și isteață, deși sunt atât de diferite din toate punctele de vedere.

Apa de toaletă Givenchy Dahlia Divin este întruchiperea perfectă a senzualității delicate. O aromă extrem de feminină, luxuriantă, descrisă de Givenchy ca o rochie aurie, haute couture, pe care o îmbraci ori de câte ori vrei să te simți specială, unică, invincibilă. Această apă de toaletă îmbină perfect notele fructate de piersică și portocală roșie cu cele florale de iasomie și trandafir, la care se adaugă doza potrivită de vanilie, mosc și lemn de santal. Cred că este primul parfum achiziționat fără a fi anterior încercat, dar de care nu mă mai pot efectiv sătura. Deși aroma este una prețioasă și te poartă cu gândul la o vestimentație sofisticată, de seară, persistența și siajul o fac mai degrabă potrivită pentru zi.


Următorul parfum a fost unul extrem de dorit, încă de când am testat prima dată aroma sa prin intermediul unei nostre de 5 ml, pe care și acum o păstrez și care reproduce perfect, dar la scară miniaturală, originalul. Este ca și cum cineva ar fi luat un pumn de cireșe și fructe roții de pădure coapte și le-ar fi stors, din zeama lor rezultând o apă de parfum unică și fermecătoare. La Petite Robe Noir de la Guerlain este actualmente favoritul meu, parfumul care mă reprezintă la orice eveniment sau în orice moment al zilei, datorită căruia am fost de multe ori complimentată și în care mă „învălui” ori de câte ori am nevoie de ceva care să mă binedispună. La fel cum am păstrat miniatura sa, la fel voi păstra și această sticluță cu design chic, absolut încântător.

Cel de-al treilea „prețios” din colecția personală este un parfum de care recunosc, am fost întâi intrigată. Deși este consideraă a fi o apă e toaletă, are o persistență remarcabilă și un siaj impunător, care atrage complimente și luminează orice încăpere în care intri. Insolence de la Guerlain te face remarcată imediat prin notele dulci-folarale și extrem de puternice de violetă, zmeură și floare de portocal. Experiența personală mă determină să îl recomand în mod special pe timp de iarnă și mai puțin ca parfum de birou (pentru unii se pare că aroma este mult prea intensă).

Dacă v-am tentat și vă gândiți serios să vă cumpărați unul dintre aceste parfumuri sau oricare altă aromă și reușiți să cumulați o comandă de minim 220 lei, cei de la NOTINO au o ofertă foarte interesantă pentru voi: puteți adăuga în coșul de cumpărături, la alegere din mai multe produse și GRATUIT, un cadou în variantă mare! Atenție, stocurile sunt limitate!



Care este parfumul vostru prețios, aceea aromă care vă reprezintă și vă subliniază personalitatea?

Comentarii