Cadouri de sarbatoare pentru el si ea de pe Notino

Ne apropiem cu pași repezi și siguri de acel moment special al anului, când verbul „a dărui” este mai puternic și mai utilizat ca niciodată. Cu toții ne lăsăm acaparați de magia sărbătorilor de iarnă, exact ca în copilărie, când nu exista bucurie și forfotă mai mare decât în ajun de Moș Nicolae și mai ales în ajun de Crăciun. Am adorat și mi-am tipărit adânc în memorie acele momente magice, iar acum, ca adult, am devenit eu însămi Moș Crăciun pentru cei dragi. Din fericire, opțiunile și ideile de cadouri sunt atât de multe încât uneori acestea tind mai mult să mă încurce, decât să îmi ofere sprijin în „misiunea” mea.

Din aceeași dorință sinceră de a veni în ajutorul celor aflați în dilemă în privinșa darurilor potrivite, v-am pregătit o selecție inetresantă de seturi și produse de pe NOTINO. Veți găsi inspirație atât pentru el, cât și pentru ea, seturi cu prețuri excelente, care să se încadreze într-un buget mai modest, dar și cadouri luxoase, cu produse pe măsură. Recomandarea mea în ambele cazuri?  
Un set de produse, cu ambalaj special și iz de sărbătoare.



Voi înecepe cu una dintre cele mai mari dileme ale ultimilor ani: „Ce îi cadou să îi cumpăr mamei, soției, sorei, prietenei sau colegei mele?” . La o primă privire, răspunsul pare a fi simplu, dar atunci când începi să iei în considerare toate variabilele problemei (culoare, model sau aromă preferată, dacă a mai primit sau nu obiectul respectiv, dacă nu cumva îl deține deja etc) soluția se transformă dintr-una previzibilă, într-una cu prea multe răspunsuri. Recomandarea mea este să mergi la sigur, alegând un parfum pentru femeia pe care o iubești, un set de îngrijire pentru cea care te-a educat și iubit încă din fragedă pruncie și un set colorat pentru colega, sora sau cea mai bună prietenă.



Sunt convinsă că nu există zi în care să nu fi simțit parfumul dulce, oriental, fresh etc. pe care soția îl poartă, astfel încât nu ai cum să dai greș cu un set format din parfum, o cremă și o loțiune din aceeași gamă, poate și un portfard, un ruj sau chiar și o mascara bonus, toate impecabil ambalate, pregătite spre a fi dăruite. În cazul mamei sau chiar și al soacrei sunt convinsă că vei da lovitura cu un set elegant de îngrijire a tenului. Nu în ultimul rând, pentru acea jumătate feminină care îți este mereu alături și cu care împarți zilnic momente de bucurie, dar și de tristețe, îți recomand să alegi cu un încredere un set format din mini produse de îngrijire, sau poate unul de makeup sau chiar și un advent calendar ticsit cu atât de mlte produse încât te va adora, asta dacă nu o face deja :).




A alege un cadou pentru el mi s-a părut întotdeauna o sarcină mult mai dificilă decât cea de a alege darul pentru o femeie. Cel mai probabil fiindcă ne dorim să îi suprindem și să le reamintim cât de importanți sunt pentru noi sau poate doar sunt mult prea pretențioși. Indiferent care ar fi situația eu propun să te orientezi către un ambalaj nonconformist și modern, dacă destinatarul cadoului tău este tânăr, sau către unul elegant și deosebit, dacă vârsta sau statutul lui o permite. Variante și sugestii găsești cu sutele pe NOTINO, trebuie doar să dispui de puțin timp și de o scurtă descriere a celui căuia urmează să îî faci surpriza.

PONT: Dacă vă grăbiți și plasați comanda până la data de 01.12 o parte dintre seturi le veți putea achiziționa la prețuri speciale de Black Friday. De asemenea, folosind codul „black20”, primiți reducere suplimentară de 20% la o serie de brand-uri de top din mai multe categorii de interes: pafumuri, îngrijire și parfumuri pentru casă.

Nu uita că gestul tău contează și va fi cu siguranță apreciat, indiferent de valoare sau aspect. Întotdeauna să incluzi în pachetul sau punga ta de cadou și multă iubire, apreciere, respect și încredere pentru o supriză completă!

Comentarii