3 produse preferate de la Maybelline


Deși nu îmi pot exprima afinitatea pentru un anumit brand de make-up, în trusa mea conviețuind armonios atât produse high-end, cât și drugstore, am descoperit recenit 3 produse d machiaj de ma Maybelline la care am revenit de mai multe ori de-a lungul timpului sau de care m-am îndrăgostit încă de la prima aplicare.  Interesant este că în cazul a două dintre ele am ajuns complet întâmplător, în timp ce al treilea este rezultatul unui val impresionant de recenzii pozitive atât online, cât și offline.

Un alt motiv pentru care am ales să vă povestesc tocmai despre Maybelline este faptul că doar săptămâna aceasta mai puteți beneficia de 20% reducere la achiziții de produse de la ei de minim 130 lei de pe NOTINO, cu codul „20fashionro”. Mai mult decât atât, primiți cadou și o paletă de farduri The 24K Nudes, pe care cel mai ieftin cred că am văzut-o la 40 de lei și asta acum o bună bucată de timp.


Rujul Maybelline SuperStay Ink Crayon este unul dintre cele mai versatile produse de acest gen încercate de mine până acum, iar ambalajul de tip creion îți permite să îl porți lejer în orice tip de geantă/poșetă/portfard/rucsac și să îl aplici cu atât de mare ușurință încât cu greu vei renunța la el. Este un produs pigmentat cu aspect final mat, care are tendința de a usca ușor buzele dacă anterior nu aplici un balsam de buze hidratant (eu cel puțin așa procedez). Rezistența este foarte bună, iar gama de nuanțe disponibile mi se pare foarte potrivită noului trend orientat spre nude și subtonuri roz. Culoarea aleasa de mine este "Stay Exceptional".

Maybelline Lash Sensational este din punctul meu de vedere cel mai bun rimel și cu siguranță cel mai eficient produs încercat de mine vreodată în materie de efect de gene curbate și cu volum spectaculos. Dacă nu greșesc, acesta este al V-lea tub pe care îl achiziționez, fapt ce îmi întărește ideea că a devenit unul dintre produsele mele emblematice. Recomandarea mea ar fi ca, pentru a obține un efect mai dramatic de alungire, curbare și volum, să îl combinați cu un alt rimel cu efecte asemănătoare. Printre atuurile rimelului Lash Sensatinal se numără și faptul că nu înarcă deloc genele, este foarte rezistent și poate fi aplicat cu încredere în 2 straturi.



Ultimul produs este exact cel de care am pomenit la începutul acestei postări ca fiind rezulttaul numeroaselor păreri pozitive din online: corector Maybelline Instant Anti Age Eraser. Ce îmi place cel mai mult la acest produs este faptul că iluminează zona de sub ochi și conferă acel look freh și odihnit deși probbail abia am reușit să dorm 3 ore consecutiv. Are o textură satinată, foarte plăcută, se întinde foarte ușor și nu se strânge inestetic sub ochi. Burețelul din dotare mi se pare extrem de util, iar gramajul mai mult decât generos.

Acum că știți care sunt produsele mele preferate de la Maybelline, mi-ar face mare plăcere să ămi povestiți despreale voastre. Poate mă inspir de la voi pentru achiziții viitoare.

Comentarii