Cumparaturi pentru intreaga familie de pe Notino


De când am fost practic constrânși de situație să #stămacasă, am descoperit adevărata utilitate și comoditate a comenzilor online. În același timp am luat în considerare și riscul la care se expun angajatii firmelor de curierat, cât și personalul care ne pregătește coletele astfel încât am optat și recomandat totodată comenzi cumpătate și responsabile, bazate pe produse de strică necesitate. Vestea bună este că în perioada aceasta site-urile de tot felul abundă în oferte și reduceri de preț tentante, ba chiar unele dintre ele s-au și adptat rapid situației și pun acum la dispoziția clienților inclusiv produse de îngrijire personală și de curățenie.

Un exemplu elocvent în acest sens ni-l oferă cei de la NOTINO, care comercializează acum inclusiv produse de curățenie, detergenți și produse igienice, fiind toate incluse în categoria DROGHERIE. Ultima comandă plasată la ei a inclus, în cazul meu, strict produse pentru igiena personală a întregii familii, atât de necesare în cotidianul vieții noastre.


Pentru piticul familiei am achiziționat 3 produse indispensabile în rutina sa de îngrijire zilnică: pasta de dinți naturală Splat Baby, săpun cremos Dove Baby și șervețele umede Nivea Baby Fresh & Pure. Am optat pentru pasta de dinți Splat fiindcă include și o periuță de silicon, foarte delicată, nu conține fluor, are o aromă foarte plăcută de vanilie și spre bucuria oricărui părinte, este un produs natural în proporție de 99% și hipoalergenic, fiind inofensivă în cazul în care este ocazional ingerată de către cel mic. Săpunul Dove Baby Bar este preferatul nostru în materie de igienă a mâinilor, având avantajul faptului că nu este foarte parfumat, nu usucă și nici nu irită pielea. Deși este pentru prima dată când folosim șervețelele umede de la Nivea, apreciem foarte mult faptul că inclusiv șervețelele de la suprafață sunt perfect umede, iar materialul din care sunt confecționate este unul foarte plăcut la atingere și moale, asemenea unui prosop de bumbac.


Restul coletului conține produse aparent banale, dar care respectă principiul stricului necesar, pe care îl susțin cu vehemență în această perioadă. Prin urmare, am inclus în comandă două deodorante Dove, preferatele noastre în materie de deodorante și anti-perspirante, singurele care, în opinia noastră, sunt eficiente și nu irită pielea subrațului, oricât de sensibilă ar fi ea. Noutatea constă în faptul că, nici eu, nici soțul nu am mai încercat până acum variantele comandate. Tot de la Dove am ales și un produs pentru igiena corporală, într-o cantitate generoasă (720ml), potrivită pentru întreaga familie. Gelul de duș Dove Deeply Nourishing  are o textură cremoasă, bogată, care lasă pielea fină și catifelată, iar aroma sa este una foarte plăcută, unisex.

Voi de unde va faceti cumparaturile in aceasta perioada?

Comentarii

Trimiteți un comentariu