Olivolio Botanics - produse cu ulei de argan organic pentru par deteriorat

Uleiul de argan, aurul verde al femeilor marocane, denumit și uleiul de macadamia, este un ulei vegetal extrem de apreciat atât în domeniul sănătății, cât și în cel alimentar, dar mai ales în industria cosmetică. Unicitatea și prețiozitatea acestuia derivă din conținutul impresionant de acizi grași (acidul oleic, acidul alfa-linoleic, acidul palmitic, acidul stearidonic, acidul linoleic şi acidul miristic) și din proprietățile antioxidante (conține vitamina E în cantități considerabile), energizante și antiinflamatoare. Citisem pe undeva că uleiul de argan conține de până la de 10 ori mai multă vitamina E decât cel de măsline. În acest caz, mă declar dispusă să mă cufund cu totul într-o baie de ulei de macadamia, poate că acesta este și secretul tinereții veșnice. Lăsând gluma la o parte, să nu uităm totuși că proprietățile fantastice ale uleiurilor vegetale sunt în strânsă legătură cu calitatea produsului din care se extrage uleiul, de procesul de obținere al acestuia, de zona din care provine, dacă este rezultatul unei culturi organice, dar și de condițiile în care este păstrat (ferit de lumina directă a soarelui și de căldura excesivă).


Modalitatea mea preferată de utilizare a uleiului de argan este cu siguranță în rutina de îngrijire a părului. Hrănește, repară, întărește, calmează și conferă strălucire podoabei capilare precum nici un alt ingredient nu o face. Din fericire am descoperit pe Greek Shop o gamă întreagă și completă pe bază de ulei de macadamia, de la Olivolio: șampon și balsam reparator pentru păr uscat/deteriorat, masca de păr și tratamentul de regenerare. Bonus, am ales și un unt de corp, ultra-hrănitor, care mi-a fost de mare folos în această perioadă de deshidratare și uscăciune necontrolată a pielii corpului. Scurt diagnostic al părului meu: fin, extrem de fragil, uscat la vârfuri și cu tendință de îngrășare la rădăcini, extrem de pretențios și o mare bătaie de cap pentru mine.

Primul detatiu ce mi-a atras atenția la șamponul și balsamul Olivolio este ambalajul extrem de elegant și modalitatea practică de dozare a produsului, fără a fi nevoie de îndepărtarea părții superioare a capacului și fără a face risipă. Șamponul reparator cu ulei de argan are o aromă naturală, vegetală și consistența unui gel dens, nu spumează foarte tare, însă lasă părul perfect curat, fără a îl usca. Din punctul meu de vedere, se potrivește de minune firului subțire, tern și lipsit de viață, fiindcă îi conferă strălucire și volum. Balsamul reparator cu ulei de argan are o textură cremoasă, foarte lejeră, dar cu toate acestea se clătește foarte repede și lasă părul descurcat, mătăsos și mult mai ușor de aranjat. Formula acestor două produse de îngrijire a părului este special concepută pentru a hrăni și întări firul uscat/deteriorat/agresat și se bazează pe: ulei de argan de proveniență organică, ulei de măsline, proteine din grâu, miere, pro-vitamina B5, proteine vegetale, proteine de mătase, niacinamide, extract din sâmburi de struguri și extract de rodie.


Masca de păr cu ulei de argan și tratamentul din aceeași gamă sunt printre cele mai bune produse de păr încercate de mine în ultimii 5 ani, dacă nu chiar mai mult. Am ales să folosesc masca pentru păr deteriorat doar în acele zile în care nu aplic și balsamul. Are o textură bogată, conține ulei de argan, ulei de măsline, dafin, ginseng, biotina, rozmarin și cimbru, ceea ce înseamnă că pe lângă efectul nutritiv și reparator. acest produs are și efect recitalizant, stimulând regenerarea părului și îmbunătățind aspectul general al acestuia. În completare, tratamentul cu ulei de argan și de măsline, este ideal pentru a repara vărfurile deteriorate, conferă strălucire și flexibilitate firului de păr. Deși ideea unui tratament de genul acesta vă poate duce cu gândul la nevoia de a îl spăla mai des, fiindcă de îngrașă mai repede, eu am obținut exact contrariul, plus un păr mai sănătos, mai ușor de aranjat și mult mai flexibil.

Din experiența anilor trecuți am învățat faptul că nu există produse-minune de îngrijire a părului, dar că un produs care ți se potrivește poate face diferența între un păr lipsit de vitalitate și deteriorat și unul puternic și strălucitor. Cu ajutorul gamei cu ulei de argan de la Olivolio am reușit să scap inclusiv de mătreață, semn că părul se împacă foarte bine cu formulele lor.


Din fericire, gama se extinde inclusiv în domeniul îngrijirii tenului dar și a corpului. Untul de corp Olivolio Botanics este formulat special pentru toate tipurile de piele, hrănește în profunzime, hidratează și calmează instant pielea iritată, iar efectul reconfortant persistă mai bine de 8h. Nu are un parfum pregnant, textura este una foarte bogată, dar cu toate acestea se absoarbe destul de repede în piele, mai ales în cazul celei uscate/foarte uscate/cu descuamări. Conține ulei de masline, ulei de migdale, aloe vera, unt de cacao, alantoina, vitamina E, pro-vitamina B5, unt de shea, ulei de floarea-soarelui. A devenit produsul meu preferat în materie de răsfăț suprem pentru piele și hidratare, în momentele în care pielea devine extrem de uscată, sau imediat după epilare.


Toate produsele Olivolio Botanics conțin ingrediente din culturi organice certificate, sunt produse în Grecia, nu sunt testate pe animale și au formule naturale, bogate în uleiuri vegetale și extracte naturale recunoscute pentru efectul benefic, hidratant, reparator și antioxidant.

Ce produs din cele 10 game Olivolio Botanics ați încercat sau v-ar plăcea să testați?

Comentarii

  1. Ce textură frumoasă are untul de corp Olivolio Botanics. Chiar mi-ar plăcea să-l încerc și eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsele cu ulei de argan pentru par nu trebuie sa ne lipseasca din rutina de ingrijire a podoabei capilare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Par minunate, exact ceea ce ii trebuie parului meu. Mulțumesc pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Suna bine, nu am folosit pana acum nimic din aceasta gama

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu folosesc ulei de argan pentru par. Nu de la ei, dar este un produs pe care mereu il achizitionez pentru rutina de ingrijire a parului

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am folosit pana acum dar mi-ar placea sa folosesc masca de par. Multumesc pt info!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arată genial aceste produse! �� Nu le-am încercat, dar mă tentează.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu știam produsele. Îmi place ce am citit despre ele și mă gândesc serios să mi oe cumpăr si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Suna tare bine produsele astea. Stiu ca uleiul de argan e tare bun pentru par, deci ma tenteaza si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt interesante aceste produse si chiar merita incercate pentru ca uleiul de masline tot timpul a fost miraculos pentru par

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiam de aceste produse, interesante.

    RăspundețiȘtergere
  12. In general produsele ce contin ulei au o multime de beneficii, inca nu am incercat nimic de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Habar nu aveam de aceste produse, dar m-ai facut curioasa in privinta lor. Stiu ca uleiul de argan este foarte bun.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu