#Staiacasa si ai grija de tine cu produsele Yves Rocher


Ne apropiem cu pași repezi și plini de speranță de normalitate, sau cel puțin asta ne dorim cu toții.  Săptămânile aceastea ne-am consolat cu zâmbetul celor dragi, ne-am străduit din răsputeri să ne menținem motivați și am evitat pe cât ne-a fost cu putință deplasările, optând pentru comenzile online și produsele de strictă necesitate. Zilele acestea am primit din partea celor de la Yves Rocher un set de produse esențiale în această perioadă, dar și în viața de zi cu zi, alcătuind astfel un kit de îngrijire completă, al cărui conținut am să vi-l dezvălui în cele ce urmează.

Am și o surpriză pentru aceia dintre voi ce iubesc produsele Yves Rocher. În perioada 4-15 mai puteți folosi codul STAIACASA15 pentru o reducere suplimentară de 15%. Reducerea se aplică pentru orice valoare de comandă, este cumulabilă cu alte promoții de pe site și dacă valoarea produselor din coș, după aplicarea reducerii, depășește 100 de lei beneficiați și de transport gratuit.


Primul produs ce mi-a atras atenția a fost, și era și de așteptat, crema pentru ten sensibil din gama Sensitive Camomille. De altfel, cred că este pentru prima dată când întâlnesc un produs Yves Rocher, dedicat îngrijirii tenului, cu o listă de îngrediente atât de curată, ce nu conține siliconi, parfum sau alcool. Din aceeași gamă și la fel de impresionantă este și apa micelară, pe care deja am testat-o și vă pot asigura că este sigură inclusiv pentru îndepărtarea machiajului ochilor. Un alt produs de îngrijire a tenului asupra căruia mi-am îndreptat imediat atenția este masca cu extract de cărbune Sebo Pure Vegetal, recomandată în mod deosebit tenului mix/gras, ce conține inclusiv acid salicilic, un ingredient considerat extrem de eficient în lupta contra imprefecțiunilor tenului.
 
În cadrul aceluiași kit am descoperit și trei produse de curățare și hidratare a pielii mâinilor, poate cea mai sensibilă parte a corpului în această perioadă. Săpunul-gel pentru mâini Mango și Coriandru are un parfum vegetal foarte plăcut, revigorant, destul de persistent și o formulă ce nu usucă excesiv pielea delicată a mâinilor. Săpunul cu Măsline și Flori de citrice a ajuns direct la baie și aparține acum piticului nostru ce se spală de zori cu el, fiind fascinat de aroma acestuia. Cât despre crema de mâini hidratantă cu arnica sunt consinvă că cei ce sunteți de mai mult timp familiarizați cu Yves Rocher știți deja că acesta este unul dintre produsele lor emblematice, ce înfrumusețează pielea mâinilor și calmează iritația.



Ultimele 3 produse sunt dedicate curățării și îngrijirii părului și a corpului. Încă dn momentul lansării conceptului de produs concentrat în amablaj economic, am considerat inițiativa Yves Rocher ca fiind una utilă atât pentru consumatori, cât și pentru mediu. Deși șamponul concentrat are un gramaj dedoar 100 ml, are la fel de multe utilizări ca și unul de 300 ml. Pe aceeași idee a fost bazat și gelul de duș concentrat, cu aromă suavă de lotus, pe care intenționez să îl păstrez pentru viitoarele noastre vacanțe. Ultimul, dar cu siguranță nu și cel din urmă și produsul de care aud pentru prima dată este masca reparatoare, pentru păr degradat sau foarte uscat, ce se pare că acționează ca un tratament intensiv de hidratare, se aplică peste noapte și conține, printre altele, și ulei de jojoba.

Care sunt produsele voastre preferate de la Yves Rocher?

Comentarii