Produse de makeup ieftine si bune sub 30 de lei


Adevăratele comori în materie de machiaj sunt acele produse ce performează excelent , la un preț incredibil de modest. De-a lungul anilor am descoperit nenumărate astfel de exemple, iar regula produsului/serviciului „ieftin si bun” se aplică în absolut toate domeniile. Regret faptul că nu am avut si în trecut inspirația de a compune postări utile de genul acesteia, însă voi începe prin a mă revanșa acum, cu 7 produse de makeup de la Maybelline, Essence, Catrice și Wet n Wild, pe care le veți găsi atât online, cât și în magazinele fizice la prețuri accesibile tuturor.

Absolut toate „comorile cosmetice” pe care am să vi le prezint sunt parte activă a aproape fiecărei rutine de machiaj, o parte dintre ele fiind și pe terminate.


Fondul de ten Photo Focus de la Wet n Wild l-am descoperit într-o perioadă în care produsele lor nu erau încă populare pe plaiurile mioritice și mi se pare alegerea perfectă pentru ședințe foto, mirese sau orice eveniment ce presupune realizarea de fotografii. Aplicatorul este unul de tip spatulă, însă din motive de igienă vă recomand ca mai degrabă să lăsați produsul să se prelingă din sticlă direct pe burete. Din punctul meu de vedere se aplică cel mai bine cu o pensulă, conferă acoperire medie spre mare și un aspect satinat, nu evidențiază zonele uscate alte tenului, nu se simte pe ten, se întinde foarte ușor, fără a lăsa urme și are o rezistență fantastică (sporită desigur cu ajutorul unei pudre). În poze, chiar și în cele cu blitz, tenul arată impecabil, ca și cum ar fi photoshopat. După cum probabil v-ați dat deja seama, nuanța Classic Beige este mult prea închisă pentru mine, însă doar cu aceasta am rămas momentan.
Prețurile variază în jurul sumei de 30 de lei. L-am văzut chiar și in Auchan, pe Elefant.ro sau Notino.

Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer este genul de produs multifuncțional ce îl folosesc nu numai pentru zona de sub ochi, ci inclusiv pentru a corecta micile imperfecțiuni sau a lumina anumite zone ale tenului. Deși este promovat ca un produs cu acoperire mare, eu am observat că oferă mai degrabă o acoperire medie, ușor construibilă. Se aplică cel mai bine cu ajutorul unui burete sau a buricului degetului, conferă un aspect proaspăt, natural și este potrivit pentru utilizare zilnică, ideal pentru mămici cu pitici năzdrăvani, deseori răspunzători pentru cearcănele adânci de a doua zi.
Este în jur de 16 lei și poate fi cumpărrat atât din magzine fizice, cât și online de pe Notino, 1001cosmetice, Pink Panda.



Pudra compactă Photo Focus de la același Wet n Wild, este o adevărată comoară pentru tenul mixt. Fixează fondul de ten și corectorul și le sporește rezistența, matifiază fără a usca tenul pentru cel puțin 6h, se poate aplica atât cu pensula, cât și cu buretele, comparativ cu alte pudre mult mai scumpe se strânge foarte puțin în ridurile de expresie și nu evidențiază zonele mai uscate ale tenului.
O puteți găsi la Auchan, Notino pentru cel mult 25 de lei.

Mascara Maybelline Lash Sensational este preferata mea de mai bine de 5 ani, singurul produs care oferă tot ceea ce gene mele au nevoie: volum, alungire, separare și curbare. Periuța cauciucată, de tip evantai, cu perii scurte și dese este absolut genială. Pot aplica lejer 2 straturi fără a încărca firul de geană și mi se pare absolut perfectă pentru acelea dintre voi cu gene rare, orientate în jos.
Deși am trișat puțin în privința prețului, vă garantez că este imposibil să nu găsiți o ofertă online la această mascara și să dați mai puțin de 30 de lei.



Pudra iluminatoare Essence Brighten Up! Banana Powder o folosesc doar pe zonele unde doresc să confer un aspect luminos, mat și proaspăt: sub ochi, pe frunte și uneori chiar și pe nas. Dacă sunteți fane ale tehnicii de „baking”, atunci este musai să o încercați.
O găsiți în Auchan, pe 1001cosmetice, Elefant.ro sau Notino pentru o sumă modică de maxim 20 de lei.

Fardul mono Essence Melted Chrome depășește orice așteptare în materie de textură, pigment, aplicare și rezistență. Nuanța mea este Warm Bronze, iar look-ul meu preferat cu acest fard presupune aplicarea lui pe întreaga pleoapă cu ajutorul buricului degetului, ulterior difuzez ușor cu o pensulă de blending, iar rezultatul final mă uimește de fiecare dată. Se scutură foarte puțin, este intens, de efect, iar performanțele sale depășesc vehement multe brand-uri de renume, ale căror prețuri nu sunt deloc modeste.
Este în jur de 16 lei și am văzut mai multe nuanțe pe Notino și BB-Shop.ro. Merită atenția voastră!


Rujul creion Maybelline SuperStay Ink Crayon are cea mai practică formă pentru un ruj de buze. Îl am mereu în geantă, îmi place parfumul său ce îmi amintește de rujurile mamei din copilărie, textura cremoasă și pigmentată, efectul mat, dar mai ales forma asemănătoare unui creion ce permite o aplicare facilă și precisă. Nuanța mea este Stay Exceptional, însă au o mulțime de variante, pentru toate tonurile de piele.
Cel mai bun preț pentru acest ruj reion l-am găsit pe Notino, in jur de 25 de lei.


Mi-ar face plăcere să împărtășiți și voi cu mine dacă aveți în trusa de machiaj astfel de comori. Chiar sunt în căutarea unui blush și a unui iluminator ieftin, dar mișto!

Comentarii

  1. Multumim ptr aceste recomandari ! Trebuie sa imi concelarul de la Catrice ! Sunt foarte curioasa ! Ca o recomandare de blush...poti folosi si un ruj !

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult produsele Essence,le folosesc de multi ani! Multumim frumos pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant fondul de ten, am avut paleta de farduri de Wet n Wild și chiar mi-a plăcut.Concealer am unul de la Avon,care este bunicel,am nimerit nuanța perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super produse și super ieftine. Bun articol.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat multe fonduri de ten scumpe care nu m au multumit,in schimb cele mai ieftine m au ajutat mult mai mult,in conditiile in care am un ten cu probleme!Momentan folosesc produsele Farmaci care mi se par destul de bune+

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine v-am găsit!
    Mulțumim pentru articol.
    De-a lungul timpului am avut revelația de a fi super mulțumită de produse cu preț modic fata de alte produse ale brandurilor faimoase și iată că uneori, se pliază , pe o anumită situație în viața , principiul :"La pomul lăudat sa nu mergi cu sacul".
    Am achiziționat și eu de pe 1001cosmetice și Notino, ba chiar la oferte foarte atrăgătoare.Tot așa am fost foarte mulțumită de make-up.ro .
    Din păcate , in contextul pandemiei , comerțul online este soluția și tare bine prinde un sfat pentru produse ce , chiar își fac treaba.
    Am sa cumpăr mascara și un ruj Maybellyne și concealerul Catrice , cat de curând , mulțumesc încă o dată și felicitări pentru blog!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Woww super tare, un articol foarte interesant și folositor mulțumim mi-a fost de mare folos

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu