Kit SOS pentru hidratare pe timp de iarna

 
Ador iarna și întreaga magie pe care perioada sărbătorilor o aduce cu sine, mai puțin efectele negative ale temperaturilor scăzute și ale aerului uscat din încăperile încălzite asupra pielii corpului. De la mâini, picioare și până la buze și ten, fiecare centimetru de piele tânjește după hidratare suplimentară. Care sunt principalele simptome? Piele descuamată, accentuarea dermatitei atopice, buze crăpate, mâini cu piele iritată și uscată, ten cu simptome de piele care te ține. 
 
Pentru a preveni sau ameliora disconfortul provocat de frigul de afară și aerul uscat din casă, mi-am alcătuit un kit de îngrijire la care apelez zi de zi pentru o piele suplă, buze catifelate, mâini hidratate și ten cu aspect sănătos: balsamul de buze Atoderm de la Bioderma, crema pentru mâini Ecooking, uleiul pentru curățare Atoderm și măștile de la Mizon. Sunt produse de ale căror beneficii mă bucur pe tot parcursului anului, însă iarna le aplic / folosesc cu o frecvență sporită.
 

Balsamul hidratant de buze Atoderm de la Bioderma îmi este în permanență la îndemână, fiind singurul produs de îngrijire a buzelor care, în cazul meu, a facut minuni pentru pielea uscată și crăpată. Conține unt de shea, are un parfum foarte discret de zmeură, se aplică ușor, lasă buzele suple și moi, iar efectul calmant și hidratant este unul imediat și de lungă durată. Tot din gama Atoderm, dar împrumutat de la pitic, este uleiul de duș, care deși este promovat ca un produs de îngrijire și curățare a pielii corpului, poate fi folosit cu încredere și pentru ten (eu fac acest lucru de mai bine de 4 ani, în mod special pe timp de iarnă). Este foarte bine tolerat chiar și de cel mai sensibil ten, nu conține săpun și totuși curăță foarte bine, calmează, hidratează și hrănește pielea agresată de temperaturile scăzute și aerul uscat din încăperile încălzite, în egală măsură. 
 
 
Măștile faciale aduc un plus de hidratare oricărui tip de ten, motiv pentru care, pe peioada anotimpului rece, aplic cel puțin o dată, dacă nu de două ori pe săptămână o mască tip șervețel, preferatele mele fiind cele coreene. Anul acesta am încercat mai multe variante de la Mizon, însă am recumpărat doar două dintre ele, respectiv masca facială cu extract din fructe de Acerola și cea cu extract filtrat din mucus de melc. Ambele un efect puternic hidratant, revigorează, hrănesc și îmbunătățesc aspectul general al pielii. 
 

Nu în ultimul rând, acord o atenție deosebită îngrijirii pielii delicate a mâinilor, fiind în această peioadă partea cea mai expusă și afectată a corpului. Cremele de mâini sunt accesoriul must have al anoptimului rece și cele care fac diferența dintre o piele aspră, crăpată și iritată și una suplă, catifelată și protejată. Deși am o adevărată colecție de creme de mâini, în această perioadă am optat pentru cea de la Ecooking,  formulată cu ulei din sâmburi de caisă și de migdale, cu efect calmant și profund hidratant și absorbție rapidă și completă. Penru faptul că nu lasă în urmă un film gras la suprafața pielii primește un 10+ din partea mea.

Tu la ce produse apelezi iarna pentru un plus de hidratare?

Comentarii

Trimiteți un comentariu