Produsele preferate ale ultimelor 3 luni - ten, corp și par

 
Deși plănuisem inițial o postare cu produsele preferate ale anului trecut, ianuarie a fost o lună aglomerată, iar februarie a debutat într-un fel asemănător, astfel încât mi se pare mai rezonabil să vă povestesc puțin despre cele mai apreciate / folosite produse ale ultimelor luni.

În ultimele 3 luni am avut parte de o adevărată aventură cu tenul, una negativă din păcate: erupții constante, sensibilitate și deshidratare. Am descoperit treptat că de vină nu sunt produsele pe care le folosesc, ci o condiție medicală, de a cărei soluționare mă ocup în prezent. Produsele care m-au ajutat în această perioadă dificilă sunt:
 

- toner-ul Clear Skin BHA de la Isntree - un toner blând, cu BHA, fara parfum;
- gelul hidratant cu 2% BHA de la Purito - un produs mult mai blând decât varianta cu cid salicilic de la Paula's Choice, la care adăugăm și o cantitate generoasă (100 ml)  și un preț extrem de rezonabil (în jur de 80 de lei, depinde de magazin). Mi se pare o opțiune foarte bună pentru cei ce abia descoperă beneficiile exfolianților;
- serul antioxidant Skin Balancing de la Paula's Choice - are o textură surprinzătoare, extrem de lejeră, minunată pentru tenul mixt/gras. Abundă în antioxidanți și ingrediente reparatoare, conține și retinol.
- crema hidratantă Clear Oil Free - un real ajutor pentru pielea deshidratată și sensibilă, cu peptide, niacinamide, ceramide și antioxidanți.

Desigur, nu le-am folosit niciodată pe toate într-o singură rutină, pentru a nu agresa și mai tare pielea, însă sunt convinsă că fără ele situația ar fi fost cu mult mai neplăcută.
 

În ultimul timp, am ales din ce în ce mai des răsfățul oferit de gelurile de duș sau cremele de corp parfumate. Astfel, toată luna decembrie și nu numai, am folosit pe post de produs pentru curățare și spumant de baie gelul de duș și săpunul lichid cu aromă deosebită de măr copt și scorțișoară de la Yves Rocher. Mi se pare cea mai reușită gamă a lor și sper să rețină preferințele noastre și anul acesta să lanseze ceva asemănător. Pentru hidratare, am descoperit pe Notino o loțiune spray de la Dove. Ideea mi se pare extrem de ingenioasă și mi-ar plăcea să fie preluată și de alte mărci. Miroase divin a cocos, hidratează și are marele beneficiu al aplicării rapide și facile. Mai nou, am descoperit și loțiunile / cremele / laptele de corp cu aromele unor parfumuri celebre. În ultima comandă Notino am inclus-o pe cea cu aroma inconfundabilei ape de parfum Jimmy Choo și deja am în wishlist alte 10 creme de corp / loțiuni de genul.
 

În ceea ce privește îngrijirea părului, nu pot să nu menționez serul cu ulei de argan de la Olivolio Botanics. Este preferatul meu de aproape 1 an, potrivit pentru părul fin/uscat/degradat/cu tendință de electrizare/cu vârfuri despicate/fir aspru. De altfel, recomand toată gama Olivolio Botanics cu ulei de argan și de măsline.

Dacă ar fi să nominalizez cea mai surprinzătoare descoperire în materie de machiaj, din ultimele 3 luni, aș alege fără dubii paleta Hazelnut Haze de la Pixi. O folosesc ori de câte ori am ocazia, nuanțele sunt pigmentate, rezistente, versatile și foarte calitative. O folosesc chiar și pentru conturarea sprâncenelor. Fondul de ten MAC Studio Fix Fluid a fost inițial un produs subestimat, pe care ulterior l-am îndrăgit atât de tare încât am cumpărat recent și pudra compactă din aceeași gamă. Este foarte rezistent, are SPF 15, are un aspect final foarte natural /semi-mat, acoperire medie și aplicare fără urme.

Ce planuri am pentru restul lunii februarie?  Să îmi fac mai mult timp pentru lectură, să renunț treptat la deserturi (în ianuarie am reușit să fac același lucru cu sucurile carbogazoase)  și să petrec mai mult timp afară, în natură, alături de familie. 

La voi cum decurge luna?

Comentarii