10 scrisori amuzante trimise de copii lui Mos Craciun ツ

 
Fiindca am observat  ca postarea  cu " 10 lucruri funny pe care nu le stiai despre Craciun " a fost foarte savurata de voi, am decis sa revin cu o alta serie si anume : " 10 scrisori amuzante ale copiilor adresate lui  Mos Craciun". Dupa ce le-am citit, am ajuns la concluzia ca cei mici chiar spun lucruri trasnite si totusi nevinovate, dar apreciate pentru sinceritatea lor debordanta . 
 Recunosc ca si eu i-am scris lui Mos Craciun dar mereu am pastrat un ton formal si am solicitat lucuri normale si tangibile. In schimb, imi amintesc ca una dintre prietenele mele a cerut : " 10 kg de portocale pentru mine, un detergent Rex pentru mami si o trusa de scule pentru tati ". 

Dar sa trecem la lucuri mai "serioase" :

1. "Draga Mosule, 
Vreau sa-mi cumpar un păianjen de la magazinul cu animale si te rog sa vii tu sa-l plăteşti. Vezi ca magazinul se inchide devreme in ajunul Craciunului, asa ca ar fi bine sa nu intarzii."

2. "Mosule, spui "Ho, ho, ho!" pentru ca nu stii sa vorbesti limbi straine?"

3. "Mosule, am tot incercat intreg anul sa fiu cuminte... insa baietii sunt baieti. Tu trebuie sa stii asta, ca si tu esti baiat! Asa ca sa nu ma uiti si sa imi aduci cadourile dorite!"

4. "Draga Mosule,
Vreau sa te intreb daca mama ta te obliga sa te speli pe dinti de fiecare data cand mananci fursecuri cu lapte, atunci cand intri in casele tuturor copiilor?"

5. "Mosule, de ce cobori mereu pe cos? La Polul Nord nu aveti usi?"

6. "Draga Mosule,
Vreau doar sa te intreb ce fel de benzina folosesti pentru a ajunge asa de repede la copiii din toata lumea? Sau sunt renii tai hiperactivi? In orice caz, nu vreau sa ma ratezi si anul acesta!"

7. "Stiu ca nu am fost cuminte anul asta, dar o sa fiu anul viitor. Asa ca... ai putea sa-mi dai un cadou in avans?"

8. "Nu imi doresc altceva decât sa-mi fie oferit un job la Ikea atunci cand ma fac mare."


9. "Mosule, as vrea sa mananc toata viata, la cina, numai carnati."


10. "Draga Mosule,
Iti scriu pentru ca maine este din nou Craciunul. Anul trecut mi-ai promis ca imi aduci ce vreau eu daca voi fi cuminte, asa ca am fost cuminte tot anul. Uite ca am si scris o lista cu ce lucruri bune am facut:

1. L-am ajutat pe tati sa se rada in cap.

2. Am inceput o bataie cu bulgari la scoala si am spart geamurile de la clase, insa cel putin i-am facut pe colegii mei fericiti, pentru ca nu am mai facut ore in ziua aceea.

3. L-am ajutat pe bunicul sa isi dea jos sosetele din picioare, desi este un pic ciudat pentru ca este un miros urat in ele, asa ca nu voi folosi sosetele bunicului pentru a primi darurile mele in ele.

Uite si ce imi doresc anul acesta de Craciun: un AEROPORT! Da, ai auzit bine, vreau propriul meu aeroport, pentru ca mereu imi aduci un avion in fiecare an si nici nu mai am loc unde sa le pun la mine in camera.

P.S.: N-as vrea sa ii spui lui tati pentru ca el este pilot si nu as vrea sa imi foloseasca aeroportul! "


Ei bine, sper ca v-am rapit macar un zambet. Trebuie sa recunoastem ca cei mici sunt campioni la a debita lucuri dintre cele mai amuzante si mai iesite din comun.
 
 

Comentarii