Bijuterii personalizate de la Maria's Ladybugs

Bijuteriile au capacitatea unică de a sublinia frumusețea și delicatețea trăsăturilor feminine, au darul de a reflecta personalitatea purtătoarei și de a stârni amintiri, clipe de viață ce ne-au marcat defintiv existența. Ne place să gravăm verighetele în mod simbolic cu data cununiei religioase, brățările cu numele pruncilor ce ne schimbă viața, să adaugăm pe medalioane desene realizate de mânuțele dibace ale piticilor noștri sau numele celor pe care îi iubim, ba chiar îndrăznim a purta un colier cu inițiala prenumelui nostru sau chiar cu întreg prenumele. Există atât de multe posibilități, totul depinde doar de tine și de cei pe care îi alegi să îți transforme dorințele în realitate.
 

Pentru inspirație vă recomand să aruncați un ochi pe pagina de Facebook sau pe cea de Instagram a gărgărițelor de la Maria's Ladybugs. Două minute mai târziu vei descoperi că și tu îți dorești un colier cu pandantiv, o brățară personalizată sau o pereche de cercei personalizată după bunul plac, dar în același timp sunt atât de multe modele, combinații și posibilități încât realizezi că îți va lua cel puțin 3 zile să te decizi. Ceea ce tocmai v-am povestit nu reprezintă un exercițiu de imaginație, ci este exact ceea ce mie însămi mi s-a întâmplat.

După alegerea modelului, urmează decizia legată de lungimea colierului/brățării și cea referitoare la tipul de metal prețios prefeat: argint, argint suflat cu aur galben/rose sau aur galben/rose de 14K. Când într-un final aduni toate informațiile necesare unei comenzi vei da peste o echipa formată din oameni extrem de amabili, calzi și înțelegători, care vor verifica de 2 ori comanda pentru a fi siguri că totul este în regulă și chiar îți vor trimite fotografii cu rezultatul final pentru a obține un ultim consimțământ că ceea ce au realizat este conform aștepărilor tale. Credeți-mă pe cuvânt, exact așa au decurs ambele comenzi plasate la atelierul Maria's Ladybugs!
 
 

După o experiență și o interacțiune extrem de plăcută cu echipa, detaliul care te surpinde încă o dată este modalitatea deosebită de ambalare și atenția acordată micilor detalii. Produsele vin desigur acompaniate de garanție și de un mic pliant, în care sunt detaliate câteva reguli de păstrare și îngrijire a micilor comori. Alegerile mele? Un colier cu inițiala prenumelui într-un font superb și un altul al cărui medalion are gravat un mesaj de suflet: „Familia - unde viața începe și iubirea nu se termină niciodată”.

Sper că v-am convins de faptul că acești oameni și mica lor afecere merită toată susținerea noastră și mi-ar plăcea să îmi spuneți în comentarii ce v-a făcut cu ochiul de pe pagina lor de Facebook sau Instagram.

Comentarii

  1. ce frumoase sunt! ma bucur ca au optiunea de a alege din materialele pe care le doresti, eu sunt innebunita dupa argint

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii stiu de pe Instragram si mereu mi-au placut produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cu greu m-am decis asupra acestor 2 coliere. Au foarte multe modele.

      Ștergere
  3. Îmi plac foarte mult articolele personalizate iar bijuteriile chiar sunt un must have pentru mine.
    Nu știam de bijuteriile de la Marias, dar le voi face o vizită pentru mi se par deosebite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand pagina lor de Instagram. Sunt sigura ca te vor cuceri. <3

      Ștergere
  4. Cat de frumoase sunt! Ador bijuteriile personalizate, iar acestea par minunate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase sunt, perfecte pentru a le oferi cadou.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ai prezentat! Imi place fontul in care este facuta initiala...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumoase sunt aceste bijuterii! Sunt o idee buna de cadou pentru cineva drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faptul ca pot fi personalizate dupa bunul plac le transforma intr-un cadou unic.

      Ștergere
  8. Imi plac mult genul asta de bijuterii. Chiar imi doresc si eu un colier nou si as vrea sa-l personalizez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am in plan sa imi fac un pandant cu primul desen al piticului meu. <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu