Favoritele lunii Februarie

Și iată ca a mai trecut o lună și a sosit și mult așteptata primăvară. 
Nu știu cum a fost la voi, dar la mine Februarie a trecut fulgerator probabil și datorită faptului că a avut numai 28 de zile.
Luna trecută am continuat sa ma bucur de produsele favorite ale lunii Ianuarie cu mici schimbări în sensul că demachiatul de la Byphasse s-a terminat si la fel și apa termală de la Ivatherm. Acum câteva zile am rămas și fără Cleanance-K dar deja oscilez între o comandă la Paula’s Choice și a cumpăra Effaclar Duo.

-Șamponul Oyster Rebirth - vă spuneam pe la începutul lunii Februarie că tocmai am început testarea acestui șampon și continui prin a vă confirma că este bun, nu nemaipomenit, dar suficient de bun.
-Balsam delicat pentru toate tipurile de păr cu mușețel și miere de la Apivita - acest produs reprezintă de fapt o redescoperire. A fost abandonat pentru o perioada dar acum mă bucur din nou de parfumul său plăcut și de vârfuri sănătoase.
-Apă termală Vichy
-Demachiant 3 in 1 pentru piele sensibila Purete Thermal de la Vichy - deși este doar o mostră, de la prima aplicare m-a convins. Conform datelor de pe beautypedia, este bine formulat si delicat cu pielea sensibila.
-Antiperspirant Persiperex - descoperit în Pink Box-ul lunii trecute și deja introdus în categoria produselor de top, pe care sunt 100% decisă să le achiziționez constant.
-Balsam de buze Alive - primit tot in cutiuța roz, hidratează și protejează, fiind perfect pentru vremea rece de afară.
-Luciu de buze Plump Pout Avon
-Set corector Oriflame - din cele 3 nuanțe corectoare disponibile, eu folosesc numai nuanța galbenă pentru zona de sub ochi si cea verde pentru roseața de pe aripile nasului.
-Trusa Sleek Au Naturel.
-Sleek Glo - iluminator pentru față și corp.
-Mostra Beyonce NYC-  inițial mi s-a părut exagerat de dulce dar acum îl iubesc, încă mă mai gândesc dacă să comand parfumul sau nu.

Comentarii