Dezamagirea lunii Martie

M-am gandit la acest nou tip de postare pentru a lua in considerare si produsele ineficiente utilizate pe parcusul lunii trecute, ale caror efecte nu au fost cele scontate sau care au avut reactii nu tocmai bune.
   Va invit si pe voi sa va exprimati parerea, mai ales daca ati mai folosit aceste produse. As vrea sa stiu si experienta voastra personala cu acestea si impreuna sa ajungem la o concluzie comuna .
Inculpatul din aceasta luna este :
- Demachiant Dermo-Expertise Triple Active de la L'Óreal Paris pentru ten mixt - a costat in jur de 18 Lei si l-am luat in graba, fiindca efectiv nu aveam cu ce sa ma demachiez. Evident, am facut o mare greseala care m-a costat o irtitatie de toata frumusetea pe nas, obraji si frunte urmata de o exfoliere inestetica a acestor zone (desi imediat dupa demachiere ma spal cu gelul Cleanance de la Avene) . 
Ma declar si eu vinovata de faptul ca nu am studiat anterior lista de ingrediente, mai ales daca iau in considerare faptul ca am si rozacee, o afectiune a pielii care imi da mari batai de cap.De asemenea, nu il recomand sub nicio forma pentru demachierea zonei ochilor .

Nu uitati ! Daca acest produs nu mi-a fost benefic, asta nu inseamna ca aceeasi situatie se aplica tuturor.
Voi ati incercat acest demachiant ?

Comentarii