Cumparaturi, reduceri si ultima zi de toamna

Ultima zi din luna Octombrie, ultima postare de toamnă. Printre rafturile magazinelor putem zări doar pulovere călduroase și ghete cu blăniță și cu puțin noroc mai găsim și mărimile potrivite, semn că iarna și-a intrat în drepturi de ceva timp.

Încă mă încăpățânez să renunț la geaca de piele, nu mă dau în vânt după paltoane. Însă, cu un pulover moale și grosuț frigul nu se mai simte și dacă mai adăugam și un fular la fel de călduros, adio palton ( până la prima ninsoare ). 

Cumpărăturile pe care vi le voi prezenta reprezintă doar o parte din ceea ce mi-am propus să achiziționez pentru sezonul acesta. Recunosc, cele 2 eșarfe animal print le-am luat mai mult pentru primăvară, sunt destul de fine și subțiri pentru iarnă. Cea albastră a fost cumpărată la reducere, 25 de lei din magazinul Orsay, în timp ce cealaltă am zărit-o într-un catalog Avon, nuanțele m-au cucerit, astfel încât am scos din buzunar 35 de lei. Puloverul este din H&M, nu a fost la reducere dar cade atât de frumos pe corp și se potrivește atât de bine cu o pereche de cizme lungi, încât a meritat cei 90 de lei. Pudra minerală de la Avon a fost achiziționată împreună cu eșarfa, cu 32 de lei și se așează perfect pe ten, adăugând parcă un strop de strălucire acestuia.


Pe lângă toate acestea m-am ales și cu o pereche de cizme de la Deichman, pe care nu le-am inclus în poza ( 139 Lei ) și pe care le puteți vedea aici.

Alte reduceri puteți obține prin intermediul shopping card-ului Glamour, care oferă, printre altele, 15% discount la produsele de damă C&A, 20% discount la colecția de încălțăminte toamnă-iarnă 2014 de la Benvenutti, 25% la branduri selectate la Sephora, 30% discount pentru 3 produse sau 20% discount pentru 2 produse dintre brandurile selectate la Marionnaud. Restul reducerilor le puteți accesa aici.

De asemenea, pe site-ul Make-up Shop aveți 20% reducere la toate produsele doar pentru astăzi, 31.10.2014.

Acestea fiind spuse, vă urez spor la cumpărături!

Comentarii