Reviste Glossy Noiembrie 2014 : Unica

Numărul de Noiembrie al revistei Unica este o adevărată încântare, din punctul meu de vedere. Pe lângă numeroase cataloage, broşuri şi mostre, în sfârşit am ocazia să încerc loţiunea micelară Ivatherm ( varianta de 100 ml ). Aproape că nu mai am răbdare să văd şi inserţiile din luna Decembrie, doar este luna cadourilor.

Tot răsfoind paginile glossy ale revistei am descoperit o altă noutate, o veste bună - Glamour shopping card. Un card extrem de util şi plin de reduceri, pe care l-am folosit mereu în magazinele New Yorker şi nu numai.


Revenind la cadourile din revista Unica Noiembrie avem:
- loţiune micelară Ivatherm ( 100 ml ) sau gel de duş Yves Rocher;
- mostră cremă Vichy Lifeactiv Supreme ( 1.5 ml );
- mostră loţiune de corp Oxyance ( 8 ml );
- 3 mostre ( cremă de zi, cremă de noapte şi cremă de ochi ) Nicea Cellular Anti-Age ( 1.5 ml fiecare );
- broşură de vacanţe în Asutria;
- broşură de vacanţe în Salzburg;
- catalog Bon Prix Toamnă 2014;
- catalog Sofiaman;
- broşură jucării Duplo.

Preţ revistă: 12.90 Lei

Pe la începutul acestei luni mă lăudam că voi lua şi revista marie Claire cu mostra parfumului Dahlia Divin, însă nu am mai găsit-o decât singură sau împreună cu altă revistă.

Acum, încă sunt în dubii dacă să iau sau nu revista Beau Monde Style cu rujul şi fardul de ochi Essence. Mai vedem.

Voi ce părere aveţi de inserţiile de luna aceasta ale revistelor?

Comentarii