Reviste glossy Februarie 2015: Unica


Întra-devăr, dintre toate celelalte reviste glossy de pe meleagurile noastre mioritice, revista Unica se afla in topul preferințelor mele pentru conținut, aspect și cadourile oferite lunar cititorilor săi. Știu că este puțin cam târziu să vă vorbesc despre numărul de februarie, dar mă scuz prin intermediul timpului limitat de care dispun în ultima perioadă.


Unica de februarie ne încântă cu o ojă Essence Colour&Go, o mostră de Vichy Liftactiv Supreme, o mostră a fondului de ten Joviale de la Ivatherm și un mini-ruj Ultra Color Indulgence de la Avon. Din câte am observat pe blogul Living in RO Colors, ar fi trebuit să existe și un calendar Kendra. Din păcate, în cazul meu, mini - rujul Avon și calendarul au lipsit cu desăvârșire și nu este nici pe departe prima experiență de acest gen. M-am învățat minte și pe viitor întâi verific exact ce conține și pe urmă cumpăr.  


De pe același blog menționat mai devreme, am aflat că revista Unica din Martie va conține un pandativ cu Swarowski crystals. Fiți cu ochii pe chioșcurile de ziare începând cu 24 Februarie!
 
 
 

Comentarii