5 oferte din catalogul DM din Aprilie + mici cumparaturi


O nouă lună, un nou catalog DM cu oferte. Deși mai sunt doar 8 zile până la finalizarea promoției actuale și fiindcă am reușit să dau chiar două raiduri prin magazin, vă prezint 5 oferte pe care eu le consider demne de luat în considerare. Restul catalogului îl puteți analiza aici

Inițial am vrut să includ și noua apă micelară Garnier Pure Active la recomandări, dar am zărit printre ingrediente alcoolul și am renunțat definitiv și irevocabil la acest produs. În urma celor două plimbări prin magazin m-am ales cu 3 produse din marca propie Balea și cu fondul de ten Rimmel Wake me Up, pe care se presupune că l-am luat la reducere. Am zis se presupune, fiindcă am descoperit ulterior în Carrefour același produs la un preț cu 5 lei mai mic și fără vreo promoție anume. Greșeala mea că nu m-am interesat înainte. 


Pe scurt, loțiunea de corp a fost 10 lei, are 400 ml și are un miros genial de cocos cu frișcă, gelul de duș a fost doar 6 lei, are 300 ml și este un fel de prăjituă cu vanilie, iar deo spray-ul a fost 6.5 lei pentru 200 ml și mă duce cu gândul la o înghețată cu vanilie și portocale. Sunt o gurmandă, știu. Fondul de ten încep să cred că a fost o greșeală, dar îi mai dau o șansă. Revin cu detalii.

Recomandările mele pentru voi sunt următoarele:





Comentarii