[ SmartShopping ]: Reduceri de pana la 50% la H&M



Vestea că cei de la H&M își vor deschide și magazin online m-a bucurat extrem de tare. Primul gând care mi-a venit în minte a fost acela că vom avea posibilitatea de a comanda produse ale căror mărimi nu se mai găsesc în magazinele fizice și că vor fi cu siguranță și produse cosmetice. Câteva zile bune am așteptat cu produsele în coș, indecisă dacă să comand sau nu. Ulterior au început să vină și feedback-urile fetelor ce au comandat și fiindcă majoritatea s-au plâns de calitatea slabă a serviciilor de relații cu clienții și de livrările întârziate, am renunțat. Și bine am făcut! Azi am primit un newletter de la H&M cu super vestea că au reduceri de până la 50% la foarte multe articole vestimentare și decorațiuni pentru casă, valabile până la 29.04.2015. Transportul este 16.90 lei si articolele se vor livra in 2- 4 zile lucrătoare.

De mai bine de două ore analizez și reanalizez toate articolele de pe site și cu greu mă pot decide la câteva articole care să nu sară de totalul de 200 de lei. Voi reveni cu detalii asupra procesului de comandă, a timpului de livrare și asupra produselor imediat ce vor ajunge la mine. 

De asemenea, am ales câteva articole, care mie personal mi-au atras atenția. O parte dintre ele le-am și inclus în coșul de cumpărături.

Vă recomand să vă grăbiți, în special dacă vă încadrați la mărimile mici!


Spor la cumpărături!



Comentarii