Ce am comandat de pe MakeupShop.ro de Black Friday


Bine v-am regăsit, dragii mei!

Știu că acum vă pregătiți de sărbători și că ați dat uitării Black Friday-ul de anul acesta, dar am vrut să vă arăt și vouă ce am comandat de pe MakeupSop.ro și să vă povestesc, pe scurt, despre fiecare produs în parte. 

Înainte de toate, vreau să menionez cât de tare regret că nu m-am trezit la timp și am ratat câteva mega-oferte la paletele de farduri de la Sleek. Nu îmi amintesc cu exactitate care, dar au fost două sau trei palete Sleek la 2.75 lei. Da, ați citit bine! Cel mai probabil și cum era și de așteptat, stocul s-a epuizat foarte repede, dar oferta a fost una veritabilă și câteva norocoase chiar au profitat de ea. Anul viitor nu mai dorm toată noaptea și distrug butonul de refresh! Am zis!

În noaptea cu pricina nu am rezistat decât până la ora 3 dimineața, dar oferta nu se încărcase încă. Am mai încercat în jur de ora 6, dar am înțeles că undeva în jurul orei 8 a început totul. Dacă greșesc, corectați-mă. În ceea ce privește funcționarea site-ului, nu am întâmpinat nicio dificultate, totul a decurs minunat de repede. Se pare că cei de la Makeup Shop s-au pus bine la punct înainte de „Vinerea Neagră”. Am rezistat cu stoicism să nu comand mai multe palete Sleek, majoritatea fiind aprox. 29 de lei. Mai era și fondul de ten Milani la un preț excelent, multe seturi de pensule EcoTools și Sigma, cu prețuri foarte asemănătoare celor de Black Friday-ul de acum 3 ani, și multe, multe alte oferte demne de luat în considerare. 

După ce am adăugat, șters și readăugat tot felul de produse în coș, iată ce am comandat într-un final:

- Sleek Face Contour Kit, nuanța Light - 23.40 lei: mi-am dorit să am o alternativă la trusa de conturare de la Makeup Revolution, dar se pare că tot aceasta din urmă rămâne preferata mea. Aceasta de la Sleek are un subton cald, portocaliu, care nu prea mă avantajează. În schimb, iluminatorul este foarte în regulă, îl folosesc în special pe arcada ochiului, dar și în colțul intern al acestuia.
- Set de pensule pentru machiaj EcoTools Eye Enhancing Duo - 25.90 lei: o alegere bazată pe recomandarea Adinei (SeptembrieJoi) și de care sunt extrem de mulțumită. Pensulele sunt calitative și potrivite în trusa unei începătoare, asemenea mie, care nu are nevoie de mai mult.
- Pudră pulbere Sleek Professional Finishing Powder - 27 lei: este actualmente pudra mea de zi cu zi. Are un finish satinat, luminos și o acoperire mică. Am observat și ceva particule sclipicioase, dar nu mă deranjează absolut deloc. Sunt zile când am renunțat la fond de ten și am aplicat doar această pudră.
- Paletă de farduri Sleek Storm - 29.40 lei: am ezitat mult înainte de a alege această paletă, dar nu pot înțelege de ce. Are nuanțe de auriu și bej absolut încântătoare, un verde smarald de care m-am îndrăgostit și foarte multe posibilități în materie de combinații. 



O comandă modestă, dar cu produse pe care mi le doream. Cadoul meu de Sfântul Nicolae. Aștept cu mare nerăbdare și interes oferta de anul viitor. Aș dori să mai adaug și alte palete de farduri la colecția actuală și câteva pensule Sigma, poate și ceva de la Milani.

Comentarii