Aromaterapie și relaxare cu sarea de baie efervescentă Herbaris

Oare ce înseamnă „relaxare” atunci când ești părinte cu normă întreagă? O cafea cu prietenele, o sesiune de cumpărături, o zi de răsfăț la salon? Nici pomeneală. Atunci când ești părinte relaxare înseamnă să zaci efectiv ca o legumă, cu ochii în tavan, pe canapea după o zi întregă de schimbat, spălat, curățat, preparat mâncare, plimbat, alergat, jucat...și lista poate continua spre disperarea unei mămici cu 3, poate 5 ore de somn, sau chiar și a unui tătic. Din fericire, cum mă încurajez întotdeauna și cum îi încurajez și pe alții, este un „greu minunat”.


Revenind la relaxarea din perspectiva unei vieți tumultoase, am descoperit că o baie caldă cu sarea de baie efervescentă de la Herbaris face minuni și te revigorează. Să vă mai zic și că le-am consumat într-o săptămână jumătate și cu greu am reușit să păstrez o bilă cu sare de baie pentru postarea de AICI?

Înainte de toate, vă invit să intrați pe site-ul Herbaris să vedeți cât de frumos povestește omul din spatele acestor produse minunate despre începuturi, pasiunea sa pentru natură și cum a ajuns să creeze produse doar cu ingrediente naturale (uleiuri, unturi, tuncturi), folosind conservanți naturali (miere, propolis, vitamina E) și uleiuri esențiale pentru a conferi parfumuri îmbietoare creațiilor sale. Este minunat că încă se mai găsesc astfel de oameni!

Ce este și ce conține sarea de baie efervescentă de la Herbaris?

Sărurile și muștarul din compoziție, ambele sunt binecunoscute pentru efectul relaxant și detensionant la nivelul mușchilor. Untul de cocos și cel de shea hidratează și catifelează pielea, în timp ce parfumul îmbietor și liniștitor al uleiurilor esențiale transformă o baie banală într-o sesiune relaxantă la SPA.

Sarea de baie se găsește în trei variante aromate:

Sare de baie cu ulei esențial de patchouli
 


Sare de baie cu ulei esențial de roiniță 


 Sare de baie cu ulei esențial de lavandă

Părerea mea:

Cred că v-ați dat seama deja cât de tare sunt încântată de aceste mici „bombe” efervescente de la Herbaris. Fiecare set conține câte doi bulgărași, fiecare ambalat într-un săculeț de organza, cu o etichetă atașată în care se specifică modalitatea de utilizare, efectele și infregientele. Nu vă puteți imagina cât de plăcut parfumată este această sare de baie și cât de bine a mirosit holul apartamentului nostru până le-am consumat. Preferatele mele au fost cele cu ulei esențial de roiniță, în timp ce cele cu lavandă mi-au colorat apa într-o nuanță veselă de roz, iar varianta cu patchouli și vetiver mi s-a părut că s-ar potrivi mai bine celor care preferă aromele mai puternice, bărbătești.

În ceea ce privește efectele promise mărturisesc că am fost reticentă, dar contrariul mi-a fost demonstrat de la prima utilizare. Primul lucru pe care îl sesizezi este aroma liniștitoare, urmată de o relaxare treptată a întregului corp și la final, pielea rămâne plăcut parfumată, fină și hidratată. Am preferat să le folosesc seara. Nu știu de ce, dar somnul a fost mult mai liniștit.

Un avantaj destul de important pentru mine ar fi și faptul că, datorită efectului hidratant, nu a mai fost nevoie să pierd timp după baie aplicând cremă. Somnul este atât de prețios atunci când ești părinte, încât și 5 minute în plus contează.


Unde putem găsi sarea de baie efervescentă?
Ea poate fi comandată de pe site-ul herbaris.ro, unde puteți găsi și alte produse ale aceluiași producător. De asemenea, toate produsele vândute au Garanție 200%. Mai exact, dacă tu consideri că produsele comandate nu sunt conform aștepătirilor tale sau ceva nu a fost în regulă, Herbaris îți dă banii înapoi sau își trimite alte produse. Plus că le poți păstra și pe cele deja achiziționate.

Concluzii:
(+) relaxează
(+) detensionează 
(+) hidratează și catifelează pielea corpului
(+) ingrediente naturale
(+) produse handmade
(+) NU sunt testate pe animale
(+) NU conțin conservanți chimici

*Nu am găsit niciun „(-)” acestui produs.

Sunt curioasă dacă și voi ați încercat sau dacă v-ar interesa să încercați astfel de produse.

Comentarii