Produsul săptămânii #2

A fost o săptămână nebună . Nu aș fi crezut niciodată că un simplu shopping de cadouri, flori și mărțișoare poate fi atât de extenuant. Părerea mea este că și frigul năprasnic, care s-a încăpățânat să ne strice primăvara, a contribuit la accentuarea oboselii. Dar nu m-am lăsat păgubașă până nu am cumpărat tot ce aveam în plan. Pentru săptămână ce urmează am plănuit o altă sesiune de cumpărături, dar mult mai relaxantă. Voi oferi flori doamnelor mele preferate și atât. Sper de asemenea ca primăvara să își intre în drepturi. Îmi este dor de plimbările lungi prin parc și iesirile la iarbă verde.

Pentru prima dată de foarte mult timp, m-am trezit la începutul săptămânii cu două coșulețe  inofensive pe frunte și unul destul de mare și nesuferit pe obraz. Nu pot să îmi explic cu exactitate de la ce anume, dar bănuiesc că de la ciocolata cu care am cam exagerat în ultimele zile. Nu pot da vina pe un produs anume din rutină fiindcă nu am schimbat nimic recent. 


Soluția mea salvatoare a fost să aplic loțiunea exfoliantă cu 1% acid salicilic de la Paula's Choice de două ori pe zi. Inițial aplicam produsul o singură dată, seara. Rezultatele nu au întârziat să apară. Cele două coșuri de pe frunte sunt vindecate în prezent în proporție de 80%. Au mai rămas doar două puncte roșii mici, care vor dispărea și ele pe măsură ce voi continua și cu aplicarea gelului cu 8% AHA, tot de la Paula's Choice. Cât despre coșul de pe obraz, fiind sub piele, se vindecă mai încet, dar sigur.

Folosesc loțiunea aceasta exfoliantă de mai bine de o jumătate de an. Are o textură lejeră, se simte foarte ușor pe ten și se absoarbe imediat. Calmează tenul sensibil și roșeața specifică rozaceei. De altfel produsele cu BHA de la Paula's Choice sunt cele care mi-au ameliorat considerabil rozaceea cu care m-am confruntat ani de zile. Tenul este mai uniform, luminos și mult mai puțin predispus la apariția imperfecțiunilor. Produsele ce conțin acid salicilic și un ph potrivit sunt recunoscute pentru efectul benefic asupra tenului cu imperfecțiuni, cu pori încărcați și/sau dilatați, cuperoză, rozacee și un aspect tern si neuniform, grație exfolierii celulelor moarte din straturile profunde ale pielii. Este important să luați în considerare faptul că aceste rezultate se obțin în timp și se mențin printr-o rutină de îngrijire a tenului bine pusă la punct si adaptată nevoilor personale.

Probabil că este a 3563467 oară când menționez faptul că produsele și viziunea celor de la Paula's Choice mi-au schimbat radical percepția asupra produselor de îngrijire a tenului, a ingredientelor pe care le conțin, precum și asupra importanței aplicării protecției solare și a unei rutine corect alcătuite în obținerea unui ten tânăr, radiant și curat. 

Comentarii