Produsul preferat al ultimelor săptămâni #3

Știu. Am rămas în urmă cu prezentarea așa-zisului produs preferat săptămânal și nu este nici duminică. Cu toate acestea am să vă arăt un produs pe care îl tot folosesc din ianuarie încoace, dar despre care, nu știu de ce, nu v-am povestit niciodată până la acest moment. Poate sunteți familiarizați cu neîntrerupta mea căutare de șampoane și tratamente eficiente destinate îngrijirii părului fin și subțire, predispus ruperii. Ei bine, cred că am găsit șamponul perfect - Wella Professionals SP Balance Scalp.


L-am descoperit și comandat întâmplător de pe FarmaciaTei.ro, în completarea tratamentului împotriva căderii părului din aceeași gamă. Este de altfel și primul produs marca Wella pe care l-am folosit. Încă de la prima utilizare am fost convinsă că șamponul antimătreață de la Syoss, preferatul meu anterior, va fi detronat efinitiv de acesta de la Wella. Este destinat scalpului sensibil, nu provoacă mătreață, curăță eficient, dar suficient cât să nu încâlcească sau usuce părul. Un alt lucru pe care l-am observat este că imediat după uscare, părul rămâne mătăsos și ușor de aranjat. Îl recomand și în cazul în care vă confruntați cu mâncărimi ale scalpului. Sună a reclamă TV, dar chiar este un produs foarte bun pentru curățarea podoabei capilare.

Spre deosebire de alte șampoane din comerț are un preț ușor piperat, care variază între 40 - 50 lei/250 ml, sau 100 - 120 lei/1000 ml. Din punctul meu de vedere beneficiile justifică prețul, mai ales că am citit și auzit de produse pentru îngrijirea părului cu mult mai scumpe, dar cu efecte dezamăgitoare. Un astfel de exemplu vi-l pot oferi chiar eu - Anaphase de la Ducray este cu mult inferior majorității șampoanelor de pe rafturile magazinelor. Nu îl recomand nici măcar pentru curățarea pensulelor de machiaj.

Pasul următor este să îmi procur varianta de 1000 ml și chiar să încerc și balsamul sau masca, tot din gama Balance Scalp.




Comentarii