Ingrijirea tenului și a parului cu produse Pell Amar - rezultate si recomandari


Nu este o noutate și nici un secret faptul că susțin brand-urile românești din industria cosmetică. Vă mărturisesc sincer că de fiecare dată când descopăr produse fabricate pe plaiurile mioritice jubilez și exclam cu mândrie: Iată că se poate și la noi! 

Cu dermatocosmeticele Pell Amar am făcut prima dată cunoștință acum câțiva ani, din pură întâmplare, într-un magazin DM, unde și acum le puteți găsi. Am descoperit atunci că este o companie cu tradiție, fondată în anii '70 de dr. Ștefan Ionescu Călinești și că la baza tuturor produselor sale stă o comoară ce ne aparține, dar pe care nu o valorificăm la adevărata sa valoare. Este vorba despre nămolul sapropelic din lacurile noastre sărate.

Curiozitatea mi-a fost satisfăcută abia acum și astfel vă pot spune părerea mea sinceră despre trei produse Pell Amar: crema pentru acnee și gelul peeling din gama Bioactive S Acne, precum și tratamentul "Live On" pentru stimularea creșterii părului din gama Beauty Hair.

GEL PEELING cu acid glicolic, acid salicilic și extract de aloe vera - 36 lei



Ingrediente:

AQUA, PROPYLENE GLYCOL, ALOE VERA GEL, GLYCOLIC ACID, MINERAL SALTS  AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), SALYCILIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN / PHENOXYETANOL, CARBOMER, XANTHAN GUM, AMINO METHYLPROPANOL
*analiză realizată pe baza dicționarului de ingrediente Beautypedia
Mod de utilizare: 

Gelul se aplică pe tenul curat, preferabil seara, o dată sau de două ori pe săptămână. Evitaţi zona ochilor şi gura. După 5 minute clătiţi cu apă caldă.

Părerea mea:

Mă știți doar că sunt mare fană a exfolianților chimici și că produsele cu acid salicilic sau cele cu acid glicolic nu sunt o noutate pentru mine. Gelul pelling de la Pell Amar se prezintă într-un tub de 15ml, este recomandat tenului gras și mixt, conține 10% acid glicolic, 0,5% acid salicilic și un ph potrivit de 3,8. Acesta este , de altfel, produsul pe care mi l-am dorit cel mai tare să îl testez și cel care m-a surprins într-un mod extre de plăcut prin ușurința utilizării, toleranță și rezultatele obținute.

Deși ei recomandă aplicarea produsului sub formă de tratament pentru doar 5 minute, eu mi-am permis să îl aplic și să îl las peste noapte. De ce? Tenul meu are un istoric de 5 ani în folosirea exfolianților chimici, tolerează foarte bine concentrația de 8% acid glicolic, 2% acid salicilic și este familiarizat cu aplicarea ocazională a unui tratament cu 10% AHA. Dacă sunteți totuși la prima utilizare, vă recomand să urmăriți întocmai sfaturile producătorului pentru a nu vă trezi cu o iritație de toată frumusețea. De asemenea am optat să îl folosesc de maxim 2 ori pe săptămână, păstrând o distanță de minim 3 zile între aplicări.

Gelul peeling nu conține parfum, are consistența asemănătoare unei loțiuni ușoare, se absoarbe foarte bine și nu am simțit în niciun moment tenul încărcat, lipicios sau iritat (grație extractului calmant de aloe vera). Efectele sale sunt vizibile dimineața, când tenul are un aspect luminos, revitalizat și neted. Este o alternativa excelentă la produsele mult mai costisitoare de la Paula s Choice și o șansă perfectă de a testa efectele minune ale exfolianților chimici asupra tenului.



CREMA TRATAMENT PENTRU ACNEE din gama Bioactive S Acnee - 59,50 Lei

Ingrediente:

AQUA, GLYCERYL STEARATE, PEG 100-STEARATE, ISOPROPYL MYRISTATE, SWEET ALMOUND OIL, SALIX ALBA (WILLOW) BARK EXTRACT / PROPYLENE GLYCOL / SORBITOL, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), PEG-40 H CASTOR OIL / ICHTHAMMOL, LAVANDULA AUGUSTIFOLIA EXTRACT, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, COLAGENE, ETHYLHEXYLGLYCERIN / PHENOXYETHANOL, LECITHIN / TOCOFERYL ACETATE.
*analiză realizată pe baza dicționarului de ingrediente Beautypedia
Mod de utilizare:
Crema se aplică dimineaţa şi seara pentru tratarea tenurilor acneice şi seboreice prin masaj blând, cu mişcări circulare.

Părerea mea:
Crema tratament pentru acnee de la Pell Amar nu conține parfum, este recomandată tenului acneic, gras și mixt, fiind special concepută pentru a elimina impuritățile și a preveni formarea lor, păstrând un ten curat și suplu. Eu am optat pentru aplicarea acestui tratament în zilele în care nu am folosit gelul peeling, seara, după curățare, tonifiere și uneori aplicarea unui serum antirid.

De reținut este faptul că deși are o consistență apoasă și se întinde foarte bine pe ten nu vă recomand să o utilizați dimineața sau pe post de cremă de zi, iar cantitatea de produs necesară pentru o utilizare vă recomand să fie foarte mică. O să vă zic și de ce. La început, fiind în necunoștință de cauză, am aplicat cu generozitate crema și am constat după 5 minute de masaj continuu că pielea era foarte lipicioasă. Trucul pe care l-am folosit pentru a diminua acest efect nedorit a fost să folosesc crema tratament pentru acnee împreună cu booster-ul cu acid hialuronic de la Paula s Choice și să o aplic doar pe zonele cu probleme, respectiv, frunte, bărbie și parțial pe obraji.

Rezultatele s-au observat în timp și în special în zona obrajilor și a bărbiei, unde încă nu am reușit să scap definitiv de acnee și puncte negre. Zona menționață este și în prezent mai curată, cu o frecvență mai rară a pustulelor și a punctelor negre.


TRATAMENT „LIVE ON” PENTRU STIMULAREA CREȘTERII PĂRULUI cu extract de urizcă - 29 Lei

Ingrediente:

WATER, PROPANEDIOL, ARGININE, LACTIC ACID, GLYCINE SOJA GERM EXTRACT, TRITICUM VULGARE GERM EXTRACT, SCUTELLARIA BAICALENSIS ROOT EXTRACT, GLUCONOLACTONE, CALCIUM GLUCONATE, GLYCEROL, URTICA DIOICA EXTRACT, SORBITOL, CETRIMONIUM CHLORIDE, PEG /PPG-20/6 DIMETHICONE, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD, SODIUM BENZOATE, PEG-40 H CASTOR OIL, FRAGRANCE.
Mod de utilizare:

Se pulverizează soluţia după spălare pe pielea capului, se masează uşor. Nu se clăteşte. Nu încarcă părul.

Părerea mea:

Tratamentul „Live on” de la Pell Amar face parte din gama Beauty Hair, este destinat tuturor tipurilor de păr și promite să stimuleze creșterea, să prevină căderea și să crească densitatea părului. Se distribuie foarte ușor la rădăcina părului grație aplicatorului cu spray, are un parfum foarte plăcut și nu încarcă deloc părul.

Eu am optat pentru utilizarea lui după fiecare baie ( maxim de 2 ori pe săptămână ). Am observat și faptul că părul rămâne moale și ușor de descurcat. Dar poate cel mai important rezultat este acela că tot acel baby hair, acel puf cu care m-am ales după căderea părului de după naștere a crescut mult mai repede și mai sănătos.

Unde putem găsi produsele Pell Amar?

Puteți accesa pagina oficială Pell Amar atât pentru comandă, cât și pentru mai multe detalii legate de gamele lor sau puteți merge în magazinele DM, la farmacia Tei și chiar și în diverse plafare sau farmacii naturiste.


Pe viitor am în lista cu dorințe șamponul și masca cu extract de urzică, dar și crema de zi cu SPF 28+ din gama Advanced Concept. Dacă ați încercat produsele lor și aveți recomandări pentru mine, le aștept cu drag și interes.




Comentarii