Paleta Oh So Special de la Sleek | Review și swatch

Bine ați venit sau revenit pe blog!

Colecția mea de palete de farduri nu este una impresionantă, dar conține suficiente culori cât să pot obține combinații reușite atât pentru un machiaj de zi, cât și de seară. La momentul actual mă „laud” cu doar 3 palete Sleek (Bad Girl, Oh So Special și Storm), una bucată paletă Makeup Revolution (Redemption Essential Mattes 2) și o achiziție mult dorită de la Melkior, despre care v-am vorbit în detaliu aici.  Modest, dar nu am nevoie de mai mult având în vedere rarele ocazii când apelez la mai mult de o culoare pentru machiajul de zi cu zi.


Iubesc nuanțele de roz și pe cele pământii și acest lucru se poate observa cu ușurință atunci când arunci o privire peste mini-colecția mea de farduri. Este adevărat că Bad Girl  de la Sleek este o excepție, dar întotdeauna voi avea nevoie de nuanțe intense de albastru, mov și negru atunci când optez pentru un make-up ieșit din tipare. La polul opus paleta Oh So Special este, din punctul meu de vedere, combinația perfectă de tonuri nude, rozalii și pământii, motiv pentru care este am ales să v-o arăt și vouă.


Bow și The Mail, le folosesc de regulă pe toată pleopa, ca bază pentru restul culorilor pe care le voi folosi în alcătuirea look-ului dorit. Pamper, Ribbon, Boxed, Noir și Wrapped Up, le prefer pentru pliul  pleoapei sau pentru colțul extern al ochiului, în timp ce Organza și Chateau, preferatele mele, le aplic fie de la jumătatea pleoapei spre colțul intern, fie doar în în colțul intern al ochiului. Gift Basket, Glitz și Celebrate, obișnuiesc să le utilizez, ce-i drept mai rar, în pliu sau poate în colțul extern. 

Ce iubesc la aceste farduri?

- Trusa conține 7 farduri mate și 5 farduri sidefate, toate bogat pigmentate;
- Mi se par o trusă 
- Sunt foarte versatile, se pot combina într-o sumedenie de look-uri și au o rezistență bună;
- Se aplică și se blenduiesc ușor;
- Nuanțele sidefate, în special Organza și Chateau, sunt destul de intense și au o străclucire aparte, care completează perfect un machiaj de seară;
- Noir, Wrapped Up și Celebrate, pot fi folosite și ca eyeliner.

Singurul minus ar fi legat de amblajul de plastic, care, în ciuda faptului că este elegant, nu este foarte rezistent. Am o experiență neplăcută din trecut cu o altă paletă Sleek, care efectiv mi s-a rupt în două. De asemenea cantitatea de fard dintr-o pastilă este modestă, dar să nu uităm, totuși, că sunt 12 nuanțe la un raport calitate/preț excelent.

Produsele Sleek le găsiți, la prețuri foarte bune, pe site-ul Makeup Shop. În perioada reducerilor, puteți avea surpriza să le vedeți chiar și la 30 de lei.


Ce părere aveți de paleta Oh So Special și care ar fi paleta voastră preferată de la Sleek?

Comentarii