Probat si aprobat: Gelul-crema anti-imperfectiuni de la Isispharma

Încă de acum 5 ani, poate chiar 6 ani, de când am descoperit efectele benefice ale exfolianților chimici asupra tenului, am transformat utilizarea lor într-un obicei zilnic și aplicarea protecției solare într-o necesitate. Tot de atunci sunt într-o cercetare constantă de alternative mai puțin costisitoare, dar eficiente, la exfolianții deloc ieftini de la Paula s Choice. Din produs în produs, am ajuns și la gelul-cremă pentru acnee moderat-ușoară Teen Derm K Concentrate de la Isispharma și nu vă pot spune decât că ne înțelegem de minune, iar rezultatele obținute sunt excelente.



Ingrediente:

AQUA, GLYCOLIC ACID, GLUCONOLACTONE, ALCOHOL DENAT, HYDROXYETHYL ACRYLATE/ SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, BUTYL AVOCADATE, DIPROPYLENE GLYCOL, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PENTYLENE GLYCOL, XYLITYGLUCOSIDE, ZINC PCA, POLYACRYLATE-13, ANHYDROXYLITOL, DISODIUM EDTA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SALYCILIC ACID, SODIUM BENZOATE, POLYSOBUTENE, XYLITOL, BUTYLENE GLYCOL, PPG-26-BUTETH-26, CHLORPHENESIN, BOSWELLIA SERRATA RESIN EXTRACT, SORBITAN ISOSTEARATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, POLYSORBATE 60, PARFUM, 0-CYMEN-5-OL, POLYSORBATE 20, POLYQUATERNIUM-51, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, PROPYL GALLATE.

*analiză realizată pe baza dicționarului de ingrediende de pe beautypedia.com

Părerea mea și recomandări:

După o pauză de o lună, am reluat aplicarea de produse cu conținut de acid glicolic și/sau acid salicilic de la 1 septembrie și m-am axat strict pe acest tratament de noapte de la Isispharma. Are consistența asemănătoare unul gel (doar este un gel-cremă), este semi-transparent și deși imediat după aplicare pielea rămâne ușor lipicioasă, senzația dispare în maxim 5 minute și pot trece liniștită la aplicarea serului sau a cremei de față.


Grație conținutului de acid glicolic (6%) și gluconolactone (asemănător cu AHA dar cu un potențial iritant redus) mă trezesc în fiecare dimineața cu un ten luminos, catifelat și neted. Deși mi-ar fi plăcut o concentrație mai mare de acid salicilic față de cel de 0.5% din lista de ingredeinte a gelului-cremă, tind să cred, din experiențele anterioare, că această combinație de exfolianți îmi oferă rezultate mai bune și mai rapide decât în cazul aplicării separate. Până acum am avut două episoade de acnee apărută peste noapte și în ambele cazuri am observat o reducere considerabilă a inflamației, a aspectului și mărimii coșurilor încă de la a doua aplicare a tratamentului Teen Derm K Concentrate

În ciuda conținutului de alcool și parfum (insesizabil de altfel) nu am observat nici o reacție alergică și nu am experimentat nici o iritație și nici o senzație de înțepătură de la acest produs, ba chiar am îndrăznit să îl aplic și de 2 ori și nu s-a întâmplat nimic rău, doar am scăpat mai repede de coșuri și roșeața specifică lor. Recomandarea mea, dar și a celor de la Isispharma, este de a nu uita de aplicarea protecției solare atunci când folosim tratamente cu exfolianți.

Unde putem găsi produsele Isispharma?
 
Le-am văzut atât în farmacii, cât și online. Cel mai bune prețuri le-am identificat, cum altfel, pe site-ul Farmaciei Tei de unde puteți comanda tratamentul Teen Derm K Concentrate cu 38.50 lei.

Concluzii:
Din perspectiva unei „mândre” posesoare de acnee moderată, gelul-cremă anti-imperfecțiuni din gama Teen Derm de la Isispharma este produsul perfect pentru îngrijirea zilnică a tenului  acneic, cu un preț excelent și rezultate vizibile.


Comentarii