3 produse de make-up bune sub 30 de lei

Prin prisma experienței și a noului meu statut de mamă cu normă întreagă am învățat să aleg înțelept și să mă orientez către maxim 3, poate 4 produse bune, pe care să le aplic în doi timpi și trei mișcări, după care să dăm fuga la joacă sau la cumpărături. Un alt aspect important pe care l-am învățat în tot acest răstimp este că  mai scump nu înseamnă neapărat și mai bun. Ba chiar am întâlnit produse de la mărci nu foarte cunoscute, dar ieftine ( essence, Catrice, Makeup Revolution etc.), care s-au dovedit a fi mai eficiente, mai pigmentate și chiar mai rezistente decât cele ale unor altor branduri cu mult mai cunoscute și arhilăudate.


Cea mai recentă descoperire este pudra matifiantă Fit Me Matte+Poreless de la Maybelline. Am găsit-o la ofertă în magazinele DM undeva prin luna iunie și a costat mai exact 18.50 lei. Este cea mai ieftină, dar si cea mai bună pudră încercată de mine până acum. Punctele ei forte: nu încarcă tenul, matifiază fără a îl usca excesiv, nu evidențiază porii, liniile fine sau ridurile, aspectul final este unul mai degrabă satinat și desigur, prețul este excelent. Este posibil să nu o mai găsiți la acelați preț, dar, din verificările pe care le-am efectuat, o veți găsi lejer sub 30 de lei pe diverse site-uri.

Din aceeași categorie a produselor de make-up ieftine și bune face parte și concealerul Photofocus de la Wet n Wild, pe care îl folosesc cu brio atât pentru acoperirea cearcănelor, cât și a micilor imprefecțiuni (roșeață, acnee, semne). Sunt deja la al doilea tub și vă pot spune că: acoperă și se întinde foarte bine (grad de acoperire mediu spre ridicat), este rezistent, conferă luminozitate zonei de sub ochi, nu evidențiază liniile fine. Eu l-am găsit în hypermarketul Auchan cu aprox. 18 lei.

Ultima mea descoperire/recomandare este o paletă de farduri mate de la Makeup Revolution, Essential Mattes 2, o adevărată veterană printre mini-colecția mea de farduri. A fost extrem de ieftină (25 de lei) și este potrivită pentru un machiaj simplu și natural, de zi cu zi, dar asta nu înseamnă că nu poți obține și un „smokey eye” sau orice alt machiaj mai îndrăzneț cu această paletă. Nuanțele închise sunt destul de pigmentate, poate de aceea sunt și mai prăfoase, în timp ce cele mai deschise, mai exact primele patru culori, se potrivesc de minune ca bază. De reținut este și faptul că sunt și rezistente și nu se estompează pe parcursul zilei.




În speranța că recomandările mele vă vor fi de folos în viitorul apropiat, nu vă pot promite decât că voi reveni și cu alte postări de genul acesteia. Mă gândesc acum la varianta „3 produse de îngrijire a tenului sub 30 de lei”, pe care o voi pune în practică luna ce vine.
Pe curând!


Comentarii